Datums en locaties indoor vliegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niek zei:
as zaterdag Almelo.
Pas op, ik kom even kijken!

Hmm, van 16 tot 21, is er al wat gepland ivm het eten?

Niek, als je wat eerder komt zitten wij bij de Mc te (vr)eten.
Daar kom je langs als je naar de hal oe rijdt.
Na het vliegen gaan wij ook altijd naar de Mc.

wil ik vanavond een nieuwe prop op mijn mini laser3D testen fikt mijn motor uit dat wordt dus niet vliegen helaas .maar kom wel kijken .
en heb vandaag bij jet en speedmodels de laatste mini i.f.o. weggehaaldt .
jammer dat hij ermee op houdt.

heren hoe was het? ik werd helaas gegijzeld voor sinterklaasviering en nog steeds geen lipoly's = helaas... :sniper: :xmas:

Ook zonder LiPo's erg veel lol gehad. Plafond aldaar is ook weer geïnspecteerd. :wink:

heb wel eens zin om op zo'n in door gebeuren te komen kijken zag dat er dit komende weekend er twee zijn alphen en Nieuwegein... Wie zit waar...

ivm het feit dat het me toch leuker lijkt om wat forum leden tegen te komen IPV totaal onbekenden.

groet,

vinze

wederom heb ik het voornemen te komen (alphen voor mij) maar deze keer gaat het ook lukken denk ik, liploly's of niet :D
zou inderdaad wel leuk zijn om eens wat gezichten bij al die 'schuilnamen' te kunnen plaatsen :alien:

Ik ga waarschijnlijk naar een tweedaags indoor vliegevenement in Drachten. Tenminste als Niek nog met meer informatie daarover komt en als het weer een beetje meewerkt (geen ijzel of sneeuwstormen bijvoorbeeld)

Als het weer "goed" blijft ga ik zondag naar Alphen. Drachten is helemaal richting Friesland. Laat dat nou net een beetje erg ver zijn voor iemand uit zuid-Limburg. En de elfstedentocht doe ik nog niet aan mee. Ken ik stiekem oefenen zonder dat Niek "vraagt" om een looping en rugvlucht.

Drachten is eigenlijk ook wel erg ver :roll: , maar als wij niet gaan, dan kan Niek ook niet, dus wij gaan daar maar heen.

Zijn er verder nog mensen die naar Drachten (willen) gaan :?:

De info die ik tot nu toe heb:

Brief van de ACD
ACD ontving uitnodiging om deel te nemen aan groot kerstevenement/show in het friespaardenscentrum te Drachten
Denk aan sportverenigingen, muziekkorps, modeshow enz..
Behalve static show ook mogelijkheid tot indoor vliegen.
Vanwege geen indoor ervarign bij ACD zijn anderen gevraagd,
waaronder ik.

Aantal groningers (delfzijl) en leeuwarden heeft al toegezegd te komen.

Show is 13, (16:00-20:00) 14 (10:00-21:30) 15 (10:00-19:00) dec as.

mailtje over faciliteiten manage:
oa nav mijn vraag of eea goed afgeschermd wordt:

Hallo Niek,

Wat de netten betreft is het al geregeld door Gjalt Lindeboom. De bak van het paarden centrum is vrij hard aan gestampt en ik verwacht hier geen problemen mee. De maat van het indoor gedeelte is ongeveer 45 meter bij 25-30 meter. Moet volgens mij wel kunnen.

Wanneer hoor ik van jou hoeveel vliegers we kunnen verwachten?
dit ivm toegangs bewijzen!
Vriendelijke groet,

Henk Visser

Henk is via mij te bereiken.
(ik wil niet ongevraagd hier zijn e-mail en telnr neer zetten)

Tanja, als jullie niet gaan kan ik evt nog met Pieter meerijden naar Frl, maar gezien recente ervaringen...

Denk dat ik zaterdag wel ff naar drachten ga,vanaf Assen is dat geen wereld reis :wink:
Was van plan om zaterdag te gaan (ver)bouwen voor het indoor evenement in Veendam op 19dec maar als alles een beetje meezit (props :? , Pete i need props !! :wink: voor zatedag...) kom ik wel ff kijken/vliegen.

De tijd die is aangegeven is dat non-stop vliegen, of moet de vloer geshared worden met een ander evenement ??
Alle freqenties bruikbaar ??

Arjen vroeg hoe hoog het daar is.

Nog even met Henk gemaild...

18 meter!
Hoog genoeg?

Ja net... Voor een staande 8 met de ennou! :D

Natuurlijk is het niet hoog genoeg. Het is nog steeds mogelijk om het plafond te raken :lol: .

Niek zei:
Arjen vroeg hoe hoog het daar is.

Nog even met Henk gemaild...

18 meter!
Hoog genoeg?

Ja net... Voor een staande 8 met de ennou! :D

Hebben ze wel haken aan het plafond hangen :lol: (en een hoogwerker)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back