Datums treffens voor 2013

7 september 2013, 35 jarig bestaan MBC Replica

Vanuit het bestuur van modelbouwvereniging Replica (Werkendam) ben ik benaderd of er vanuit de duikboothoek mensen genegen zijn om tijdens hun 35-jarig bestaan te komen demonstreren met Duikboten.

je kunt niet vroeg genoeg zijn met inventariseren of er interesse is.

Ik zie de reacties wel verschijnen.

Even voor de duidelijkheid, het is zaterdag 7 september 2013

groeten,
Jan

Laatst bewerkt:
hallo

hans ook wel interesse in
misschien marc ook kunnen marc en ik in een auto
gr raf

hallo Jan

wat dacht je van beide ???
maar je hebt nu wel je posting aan gepast want de datum stond er gisteren nog niet op.
maar voorlopig is 7 september nog vrij dus het kan
gr raf

Jan,
het is doorgegeven aan Sonar.
Hopelijk melden zich van die zijde ook mensen.
De datum stond gisteren toch al in de kop van je topic?
7 september in Werkendam.

Hein

Hoi Hein,
Hein,
Fijndat je Sonar hebt geïnformeerd. Ik hoor wel of ze het interessant genoeg vinden.

Wbt de datum stond gisteren enkel in het kopje vh topic, maar was ook naar mijn mening niet duidelijk genoeg. Heb het ook in de tekst er bij gezet.

Groeten,
Jan

hallo jan

kunnen we deze keer wel varen ???
verleden keer in die zaal was het niet echt handig om alle trappen af te gaan om dan nog een stuk te moeten lopen voor je wat water tegen kwam
kunnen we niet varen moeten ook de accu's niet geladen worden
kwestie van besparingen door voeren

gr raf

Hallo RAF,

De vereniging heeft een clubhuis in een parkje en dat is aan het water. Er is ook stroom etc dus als jij ( voor de verandering hahahaha ) zou willen varen, dan kan dat volgens mij wel.
De voorzitter had het er afgelopen week ook over dat ze misschien aansluitend met verlichting / schemerdonker willen varen. Maar meer info krijg ik na 25januari. Dan hebben zij een vergadering voor dat jubileum.

Groeten,
Jan

ik heb de belofte aan mezelf gedaan om dit jaar meer te gaan varen
hopelijk kan ik me der aan houden

gr ra

RAF, in Vught heb ik jou nog elke keer zien varen, behalve die keer dat je een week te vroeg was en alleen naar de friettent ging ;-)
En daarbij ben jij volgens mij de enige die weet waar het trapje voor de eendjes zit.....

Laatst bewerkt:
Hey Jan,

Dat is goed,het schemervaren(duiken).
Dan kan de Stroep eens laten zien wat een fare hij heeft.
Mvg,Marc3.

7 september, Replica Werkendam

Even een update betreffende 7 september 35 jarig bestaan van mbc Replica in Werkendam

Aanvang 11u
Einde ongeveer 22u

Er zal per half uur (ongeveer) gewisseld worden tussen boven water en onderwater schepen.

Deelnemers met duikboten die zich via mij aanmelden krijgen van het bestuur een gratis lunchpakket.
Vanaf 18u is er een BBq, de kosten per persoon hiervoor hoor ik binnenkort. De kosten dienen voor augustus te zijn voldaan ivm reservering slager. deelname BBq is niet verplicht.
Vanaf 19.30u is het varen met verlichting en Mss met vuurwerk o.i.d.

Vanzelfsprekend is er stroom aanwezig.

Groeten,
jan

Jan,
van Stefan heb ik een bevestiging gekregen op de mail voor de vaarshow in Werkendam.

"Hoi Hein,
danke für die Info, kommt direkt auf die Seite von Sonar.
Leider ist an dem Wochenende Treffen in Kaiserslautern, da werden die meisten wohl hinfahren.
Hast du noch mehr Termine?

Gruß
Stefan'.

Als er nog duikboot treffens zijn in Nederland graag even doorgeven.
Is al bekend waar de Subsail gehouden wordt dit jaar?
De pagina's van Sonar zijn te vinden op;
http://www.sonar-ev.de/

Hein

10 maart Vught ==> gecancelled !

10 maart 2013 had ik een meeting in Vught gepland, echter gezien de niet zo gunstige weersverwachting en er geen (schuil-)faciliteiten aan het water zijn, gaat de meeting niet door.

groeten,
Jan

hé das wel kort op de bal spelen hé
we zijn reeds 6 maart LOL
kon toch niet komen daar ik mijn schoon zusje terug naar antwerpen moest brengen en anders zat ik in helmond op een tentoonstelling
liefst iets verder vooruit plannen a.u.b.

groetjes raf

Jan,
je moet even met Petrus bellen zoals ze in Keulen zouden zeggen.
Daar kun je mooi weer bestellen als je een treffen hebt.
Het weer is gewoon overmacht he.

Dit staat voor komend weekend op weerradar,

----- Het weekeinde verloopt eveneens wisselvallig en vindt bovendien een overgang plaats naar winterweer. Zaterdag komt de zon niet aan bod. Het is bewolkt, regenachtig en de middagtemperatuur ligt rond 8-9 graden. Daarbij staat een stevige noordoostenwind. Vanuit het noordoosten stroomt geleidelijk koude lucht het land binnen. In het noorden krijgt de neerslag later op de dag een winters karakter.

Zondag wordt het overdag nog maar 3-5 graden. Het weerbeeld bestaat uit bewolking en af en toe (natte) sneeuw. Daarnaast waait een gure noordoostenwind. ----

Dus dat wordt lekker bij de kachel blijven zitten.
Volgende keer beter Jan met het weer.

Hein

Back