Oh das ist schön!
Dan können wir vieleicht gemeinsam gegen die Tommies kämpfen.
das ist ja sjeun mein freund!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oh das ist schön!
Dan können wir vieleicht gemeinsam gegen die Tommies kämpfen.
Even tussendoor,
Ik kwam DIT album tegen op airliners.net
Prachtige foto's, daar ga je gewoon even lekker voor zitten.
Gr. Teus
maar kom er ook nog eens achter dat jou SE5A niet klopt![]()
OOOOO dit lijkt me leuk om te doen.
Wie doet er mee spanwijdte 1.25 - 1.5 mtr
Heren,
Om Dawn patrol niet helemaal een GMVC feestje te laten zijn maar meer een Dutch Dawn patrol wilde ik ff polsen of er belang stelling voor een bedrukte kleding stuk is, zoals bv. bodywarmer ,t[shirt of sweater.
De bedoeling is dan een soort prijsvraag er van te maken voor een voorstel van de bedrukking voor de achterzijde en eventueel een embleem voor op de mauw / cap.
Bij deze heren, pijnig uw creatieve geest en verras ons alle.
De bedoeling is dan een soort prijsvraag er van te maken voor een voorstel van de bedrukking voor de achterzijde en eventueel een embleem voor op de mauw / cap.
Even de Dawn Patrol weer onder de aandacht brengen!!!!
Ik vindt de affiche voor de aankondiging voor volgend jaar schitterend om dat op een T-shirt o.i.d te zetten met de text Dutch Dawn Patrol!
De kleur van het shirt moet denk ik uiteraard in de kleur van de luchtmacht zijn van toen der tijd(welke kleur dat precies is weet ik zo niet)!
Wat dit betreft mijn mening!!
Ook even aandacht wat betreft de voorbereidingen voor volgend jaar want dat moet de vijand toch wel doen huiveren
Gebruik makend van de nog rustige tijd tot de bom barst en het oorlog wordt zijn de voorbereidingen in volle gang!!!
Vliegtuigen worden geprepareerd om in het vuur van de strijd te kunnen opereren om de vijand uit de lucht te halen!
Zo ook de Pup moet eraan geloven om deze strijd aan te gaan en is de MUNITIE ingeslagen!
![]()
Zie hier het prototype zoals het moet gaan worden!!
![]()
BEWARE YOU GERMAN BASTERD'S
Mvgr hans
Make My Day you ..............!!!!!
Mvgr hans
Dat is wel een hele aparte kist Ronald. Ben zeer benieuwt hoe die er van jouw uitziet. Zou je er een foto'tje van kunnen plaatsen?