Dawn patrol 2010

Bedankt Jasper,

Definitieve ontwerp zijn we nu mee bezig of het haalbaar is om te kijken of we ze van stof kunnen borduren tegen een redelijke prijs.

Wil je een stikker dan zijn er legio mogelijkheden.

V.w.b. je DR-I er op, Wie weet in het definitieve ontwerp...........

Gr. Teus

P.s.

Komen / kan je nog meer liefhebbers bij jou uit de regio?

Definitieve ontwerp zijn we nu mee bezig of het haalbaar is om te kijken of we ze van stof kunnen borduren tegen een redelijke prijs.

Voor de F3K-scene zijn er in Verweggistan patches geborduurd voor weinig. Ik zal wel eens informeren naar de leverancier.

Hallo organisatie,

Ik wil ook graag deelnemen aan de Dawn Petrol 2010.
Met welk toestel laat ik van het weer afhangen, in ieder geval een oudtje!

@ Wouter,

Bedankt voor de link en we zullen ze een offerte vragen. Ik heb zelf hier in nl ook twee aanvragen uitstaan voor de Bagde. We zitten dan alleen aan een minimale afname van 50 stuks.

Heb je voor ons een indicatie wat de F3K badge kost en hoe groot deze was en welke kleuren?

@ Rie,

Gezellig dat je ook komt, koffie met gebak staat gereed ;) Zal voor de organisatie alvast de lijst updaten.

1. Alexander (mao), TC Sopwith pup schaal 1/3
2. Ronald van Aken, Caudron 1/4 schaal met Seidel 70cc
3. Jan Henneken, Waco YMF schaal 1/6?
4. Teus Houweling, SE-5a schaal 1/6, Fokker D-VIII schaal 1/3.5 ?
5. Jaap van Duyne, Tiger Moth schaal 1/3?
6. Ralf Muskens, Sopwith Camel schaal 1/3
7. Frank Hartog, Sopwith Pup schaal 1/3, Fokker F-II?
8. Hans Korbee, Deperdussin schaal 1/3?
9. Jasper Toet, Fokker DR-I schaal 1/4
10. Jacques Meuwissen, Avro 504K met Seidel ST770 of Avro Tutor
11. Jeroen Weel, Sopwith Pup schaal 1/3
12. Peter TC Tiger Moth 1/3 met 130cc in-line[/QUOTE]
13. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx
14. Bart Verhoeven, Fokker DVII schaal 1:4 & Curtiss P6E Hawk schaal 1:6
15. Rie Janssen, Nog nader te bepalen vliegtuig(en).

Wat vinden jullie van dit ontwerp voor de Badge?

Gr. Teus

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat vinden jullie van dit ontwerp voor de Badge?

Gr. Teus

full

Vind hem mooi Teus....maar het is de Dutch Dawn Patrol dus is het wel leuk denk ik om er iets met rood wit blauw te doen, de buiten rand bijvoorbeeld.

O, ja Teus ik weet wel zeker dat een persoon hem afkeurd.....:D
DR I in de fik.. dat zal Von Richthoven (Jasper) niet goed keuren...en neer geschoten door een SE-5a al helemaal niet...:rolling:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi Teus

Ik vind het geweldig wat je doet en de bage zit er prachtig uit en
misschien toch een rood/wit/blauw randje? Nou ja zie maar ieder zijn smaak.
Dat er een DR 1 word neersgeschoten ach daar waren ze toch voor
gemaakt :mrgreen:.

:nooo:

Wat was er mis met de allereerste versie?
De laatste versie is naar mijn bescheiden mening niet meer goed 'leesbaar'; keep-it-simple.

Bedankt voor de link en we zullen ze een offerte vragen. Ik heb zelf hier in nl ook twee aanvragen uitstaan voor de Bagde. We zitten dan alleen aan een minimale afname van 50 stuks.

Hallo Teus,
De minimale bestelgrootte bij DJEmblem in Taiwan was 100 stuks.
De prijs was echter zo laag in vergelijking met de Nederlandse aanbieders dat zelfs die 100 stuks veel voordeliger waren. (in NL had ik daar er ongeveer 12 voor....
) De patch die jullie willen laten maken is groter, heeft meer kleuren is wel wat meer werk om af te werken. Ben benieuwd hoeveel de patch gaat kosten.
Succes.

Let wel op. Het plaatje zoals nu gebruikt is niet te borduren. De gebruikte foto zal moeten worden vereenvoudigd naar lijnen en kleurvlakken.

Frans

Hallo Teus,
De minimale bestelgrootte bij DJEmblem in Taiwan was 100 stuks.
De prijs was echter zo laag in vergelijking met de Nederlandse aanbieders dat zelfs die 100 stuks veel voordeliger waren. (in NL had ik daar er ongeveer 12 voor....
) De patch die jullie willen laten maken is groter, heeft meer kleuren is wel wat meer werk om af te werken. Ben benieuwd hoeveel de patch gaat kosten.
Succes.

Let wel op. Het plaatje zoals nu gebruikt is niet te borduren. De gebruikte foto zal moeten worden vereenvoudigd naar lijnen en kleurvlakken.

Frans

Frans,
Dat is nuttig info, thans

Teus je gemaakte patch is erg mooi.
We zouden het voorstel kunnen mailen naar Twaiwan en kijken wat ze zeggen / voorstellen ?

Ben benieuwd hoeveel de patch gaat kosten.

Heb net een offerte terug van een nederlandse aanbieder:

Badge volledig geborduurd
prijs bij 50-100 st E 6.95
Sommige details zijn te klein om te borduren

meerprijs drukbare badge + 0.29

bestands- en instelkosten E 55.-

Kom je dus op €7,95 per badge. Ik denk dat dat te duur is en de afname plicht is te groot. Ik had gevraagd om 25 stuks maar dat doen ze niet.

Ik denk dat het ook geen zin heeft om er 100 te laten maken in Taiwan. Waar moeten we ze laten? Daar is de groep momenteel te klein voor denk ik en blijf je met een mooie Badge op voorraad zitten. Het moet wel worden voorgeschoten door de een of ander. Als ik het zo bekijk na gelang wat de F3K badge heeft gekost en hoe groot de onze gaat worden en 100% geborduurd moet worden dan kom je denk ik ook al gauw op de €1,50/st. bij minimale afname van 100. Als er een liefhebber is die het voor wil schieten en organiseren/distribueren dan wil ik graag mijn assistentie verlenen, maar ik zelf zie het niet zitten dat we er 100 kwijtraken.

Het lijkt mij een beter idee om de high-res afbeelding voor een ieder beschikbaar te stellen zodat je zelf een mooi T-shirt of Polo kan laten bedrukken. Dat kan al vanaf zo'n €11,- per stuk thuis bezorgd en per stuk te bestellen. Heb je gelijk je eigen maat en kleur ;)

Any thoughts?

Gr. Teus

Laatste nieuws: :mrgreen:

1. Alexander (mao), TC Sopwith pup schaal 1/3
2. Ronald van Aken, Caudron 1/4 schaal met Seidel 70cc
3. Jan Henneken, Waco YMF schaal 1/6?
4. Teus Houweling, SE-5a schaal 1/6, Fokker D-VIII schaal 1/3.5 ?
5. Jaap van Duyne, Tiger Moth schaal 1/3?
6. Ralf Muskens, Sopwith Camel schaal 1/3
7. Frank Hartog, Sopwith Pup schaal 1/3, Fokker F-II?
8. Hans Korbee, Deperdussin schaal 1/3?
9. Jasper Toet, Fokker DR-I schaal 1/4
10. Jacques Meuwissen, Avro 504K met Seidel ST770 of Avro Tutor
11. Jeroen Weel, Sopwith Pup schaal 1/3
12. Peter TC Tiger Moth 1/3 met 130cc in-line[/QUOTE]
13. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx xxxxx
14. Bart Verhoeven, Fokker DVII schaal 1:4 & Curtiss P6E Hawk schaal 1:6
15. Rie Janssen, Nog nader te bepalen vliegtuig(en).
16. Rene Neefe, Sopwith Pup 1/6

Bedankt Teus!

Teus,

Uh, Jahaa ik moet nu nog wel ff aan de bak om e.e.a. werkend te krijgen met een Saito 56.... Ik had natuurlijk nog niets te doen de komende weken.:confused: Affijn ik zal er wat nachtelijke uurtjes aan besteden en zorgen dat ie vliegt op 3 Juli! :sleepy:
Als dat lukt is heb je natuurlijk wel kans dat ik je uit de lucht schiet!:sniper:

Groet, ReNe

Back