Days of Speed and Thunder

full
full
full

Heb een andere gebouwd, deze is zelfstartend dwz je heb hier geen pers lucht meer nodig om het knallen op gang te brengen.
Je zet er een vonk op en je draaid de gaskraan open en bam lopen.

Marcel

Laatst bewerkt door een moderator:
full
full
full

Had nog wat buisjes liggen op mijn werk had het kei druk (not) en ben aan het lassen gegaan en zie hier het resultaat een pulsejetje voor het aan drijven van een schuimpie!!!!
Marcel

kleintje plofpijp

Hoi Martijn,dit was voorhanden op het werk en het was kwart over negen z'avonds hobby inn is dan dicht

Marcel

nieuw vervoermiddel

full
full
full

Mijn nieuw vervoermiddel mijn auto begaf het vanmorgen moest toch naaar mijn werk

Stille pijp

Heee Joop, ja stilte voor de storm denk ik, laat ze alle drie tegelijk lopen met oud en nieuw midden op straat HAHAHA ken de rest van de buurt hun eigen vuurwerk niet horen en het is nog lekker warm ook.
Ben ook druk met vanalles en nogwat maar dat heeft meestal vleugels of moet voor op een motortje ronddraaien.
Je zoon vliegt goed is pylonracen niets voor hem?

Grtzzzz Marcel :showass:

rothenburg

Heeeeee Joop,
Wat een vreselijk afgrijselijk oorverdovend mooie herrie is het toch al die pulspijpen.:yes:
Vooral die syngroonvlucht van jou met Jinx "indrukwekkend"
Als het een keer past kom ik zeker een keer mee herrie maken daar in duitsland.
Bye the way we hebben op8 t/m 10 juli een f3d pylon wedstrijd vlak bij jullie in de buurt nm in eschweiler dus als je je verveeld wij zijn er dan ook.

8)

Marcel

Back