De 1 op 1 zwever is ook om, klapprop op de neus

ik zie het al, een 200cellen lipo batterij geduwd onder de stoel, zo naar voor, om toch maar geen ballast te moete steken ;)

Met een lier hoef je nu maar een klein eindje omhoog en dan start je de motor en kan je verder. 50-100 meter is dan voldoende. Dat moet toch een hoop voordelen opleveren lijkt me.

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

op 50 meter zit je maar op een plaats en dat is vlak over final.

De bedoeling van alle "turbo's" want zo noemen we ze in Full scale zweefvliegen, is dat het een thuisbrenger is. Als je dus tijdens een overland vlucht er doorzakt of geen thermiek mee vindt stelt dit je in staat om hoogte te winnen bv 1000meter, weer uit te glijden , terug hoogte etc... om dus in zaagtand een grote afstand te kunnen overbruggen en terug thuis te geraken. dit vermijdt dat je ophaalploeg mag uitrukken.

Laatst bewerkt:
als ik hoor dat de batterijen 100.000 euro kosten, dan mag van mij de ophaalploeg wel eens uitrukken als ik niet terug raak ;) dat kost net wat minder hehe...

snap je waar ik heen wil?

waar zit het voor en nadeel...

De bedoeling van alle "turbo's" want zo noemen we ze in Full scale zweefvliegen, is dat het een thuisbrenger is. Als je dus tijdens een overland vlucht er doorzakt of geen thermiek mee vindt stelt dit je in staat om hoogte te winnen bv 1000meter, weer uit te glijden , terug hoogte etc... om dus in zaagtand een grote afstand te kunnen overbruggen en terug thuis te geraken. dit vermijdt dat je ophaalploeg mag uitrukken.

:offtopic: Moest meteen aan van Persie denken toen ik dit las. Als die postzegels zou gaan verzamelen zou hij ook nooit meer een schop tegen zijn enkel kunnen krijgen .................... (geef toe dat het een doordenkertje is :rolleyes: )

Back