Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nou ja, deze plaatjes verduidelijken in elk geval hoe alles in mekaar zit. Dit bekijkend lijkt het me niet zo heel moeilijk om zelf onderhoud te plegen maar aan de andere kant zijn die 20 euro , wat je kwijt zou zijn om de spulletjes op te sturen natuurlijk niet de grootste kostenpostTis al duidelijk Arno, als er iets is direct terugsturen en niet zelf gaan klooien......
Stelt niet zoveel voor om het zelf te doen. De micro edition ziet er exakt hetzelfde uit.
Maar als ik dit nu zo bekijk, en ik wil Schambeck z´n handel niet ontnemen, dan vraag ik me wel af waarom de 1025 zo duur is. ............
De kwaliteit van deze 1025 van Schambeck wordt zo links en rechts nogal eens betwijfeld ...........
afgaande op sommige verhalen deugen deze dingen voor geen meter
Ik ben nog geen verhalen tegen gekomen waarin wordt gezegd dat deze motoren niet deugen. Of je moet een accu van 2000 Mah in één keer leeg draaien. Dan kun je hem in de kliko gooien. (als die is afgekoeld)
Maar als je hem gebruikt waarvoor die bedoeld is is het een perfect motortje. En net zoals de ME moet je hem wel onderhouden door zeker 1 keer per jaar schoon te maken en in te vetten.
Wat die verhalen betreft dat ze niet deugen lijkt het mij dat ze zijn overbelast. Dan vraag je om problemen.
Helemaal mee eensWat die verhalen betreft dat ze niet deugen lijkt het mij dat ze zijn overbelast. Dan vraag je om problemen.
Andere goede mogelijkheid is de reisenauer met viper motor. weegt rond de 74 gram
Ik 2 stuks. Overigens bedankt voor de tip.Er zijn er sinds gisteravond nogal wat verkocht..... Wieowie waren dat?
De 4400kV versie (meest geschikt voor ME 5:1 op 3s) is helaas inmiddels uitverkocht.
De goede motoren heb je dan al en als ik een tip mag geven: wanneer je jouw laatste F3J ontwerp voor 15-1600 gram de lucht in zou kunnen krijgen zou dat een superkist zijn. Ik kan me van dat ding een erg goede glijhoek herinneren........Ik 2 stuks. Overigens bedankt voor de tip.