De angel

Hallo, ik heb zelf een angel en heel hard gezocht, maar ik kon niets vinden.

http://www.jamara.de daar heb ik ook gezocht maar kon daar niets vinden. (bij flugmodelle en dan Einsteiger)

>Erwin<

ow das wel jmmr..

Het gaat eigenlijk hier om..
Mijn vriend die heeft een malibu zwever van protech
Nu is ie uitgekeken op die zwever want hij wil graag iets gemotorriseerds hebben
Ik heb voor hem de prijzen op internet laten zien van een ("speed 400")klasse.
En kom(zoals verwacht)op een flink bedrag uit.
Nu heb ik laatst de angel gezien en vond ik er erg leuk uitzien,
voor die prijs..
Alleen ben een beetje bang voor het te weinig aan vermogen..
Het leukst zou zijn als er een dunne sliert achtergehangen kon worden zodat ie even de "vos"kan spelen voor me :twisted:
Ik zat er ook al aan te denken om een cel bij het accutje erop te maken en eventueel een andere moter..,
en meer mah misschien

Vandaar dus dat ik graag een filmpje wilde zien van de Angel zodat ik even naar ut vermogen en vliegeigenschappen van de Angel kon kijken.. :wink:

Kunt u, EJ-1 mij misschien wat meer vertellen,
of natuurlijk
andere gebruikers!?!

mvrgt remy

maak je maar geen zorgen over het vermogen hoor, hij gaat best hard.
je kan hem met moeit in je hand houden.

tot nu heb ik hem nog niet echt in de lucht gekregen maar dat stukje dat ie vloog ging hij best hard.

>Erwin<

p.s. ik zal nog uitkijken voor filmpjes

Hoe kom je er achter gerard ??!! Ja dat was voor ik dit forum ontdekte(de schade was een gebroken propje een een "hapje" uit de vleugel). maar geen zorgen heb club gevonden en onderdelen bestelt.

>Erwin<

p.s ik kreeg hem nog wel op zijn wielen hoor !! (alleen had ik ze er net ff af gedaan:D)

hier heb je nog wat plaatjes (die te vinden waren op de site)

afb920.jpg

afb921.jpg

afb922.jpg

(misschien heb jij deze al gezien maar even voor de forum gebruikers, JA je ziet het goed de onderste is mijn avatar)

Joost zei:
EJ-1 zei:
hier heb je nog wat plaatjes (die te vinden waren op de site)
waar om link je ze dan niet door via die site? :wink:

omdat ik daar compleet geen verstand van heb :roll:

(kan je me het uitleggen voor de volgende keer :lol: )

>Erwin<

EJ-1 zei:
Hoe kom je er achter gerard ??!! Ja dat was voor ik dit forum ontdekte(de schade was een gebroken propje een een "hapje" uit de vleugel). maar geen zorgen heb club gevonden en onderdelen bestelt.

>Erwin<

p.s ik kreeg hem nog wel op zijn wielen hoor !! (alleen had ik ze er net ff af gedaan:D)
hoe ik daarachter ben ? :D
ik heb mezelf ook zonder hulp met veel toestelletjes zelf leren vliegen en ben dus expert korte vluchtjes :D :lol:

toevallig is mijn nieuwe vleugel binnen gekomen+propjes.
o ja het is slim om aan de onderkant van de vleugel stukjes (piep)schuim te plaatsen, om de vleugel in plaats te houden.

heeft je vriend er al mee gevlogen ?

Edit: is dat zo erg dan gerard ??

>Erwin<

..... waarom koop je de nieuwe Angel niet
deze zijn er in dogfight uitvoering
er zit extra electronica in zodat je op elkaar
kunt "schieten" als je de tegenstander raakt
gaat zijn motor 10 seconden uit.

creatieve manier van de fabrikant om van de reserve onderdelen af te komen. :D

hoi,

Sorry dat ik zolaat reageer.
Vriend heeft de Angel aangeschaft en kreeg 10 euro korting omdat het bovenste puntje van het kielvlak iets geknikt was!Terug buigen en het w as weer goed!
Vliegtuig was in 5 minuten vliegklaar!!!! alleen accu laden duurt een uur maargoed.
Volgende dag meteen gaan vliegen,weggooien. en meteen een bocht naar rechts uit zichzelf maken
Sturen deed ie voor geen meter en hij week als een gek uit naar rechts
Gevolg:Zwaar verbogen landingsgestel en een hap uit de vleugel.

Wij hebben later met een stukje 3 mm balse het kievlak zo'n 1.5 cm verlengt en een stukkie lood op de linker tip geplakt.

Volgende dag weer gaan vliegen maar deze keer met zijn tweeen!!
Ik met mijn vliegende vleugel :twisted: en hij met zijn angel :lol:

Met mijn zender om mijn nek en mijn vliegtuig in linker hand en de angel in de rechter hand,gooi ik de Angel met een redelijke zet weg en meteen daarna de vliegende vleugel.
Het vliegtuig wil nu veeel beter sturen en naar rechts uitwijken doet ie niet meer!!
Bochtje circelen en rustig landen gaat best goed!
Vliegen doet ie,naja, laat ik ut zo zeggen;"er mag een celletje bij op" :wink:
Naa vele harde crasches heeft de Angel zich nog steeds goed gehouden
En is mijn vriend weer wat verder in de "modelvliegerijstuurervaringen"

Later hebben we er dunne sliertjes plee papier achter gehangen!!lachuh!!!
Hij moest zich eigen wel als vos voordoen,want,naja de vliegende vleugel is toch wel eff een stuk sneller :twisted:

mvgrt remy

Back