De Belt cp Carbon edition

• Topicstarter Topicstarter frans989
  • Startdatum Startdatum
F

frans989

Guest
Hallo ik heb de belt cp carbon gekocht ik krijg hem maandag of dinsdag ik zou graag een paar tips willen krijgen hoe ik het beste kan beginnen met vliegen en onderhouden alvast bedankt
groeten
Frans

Hier nog paar foto's
EK1H-E015-2.jpg

Mooi dingetje!
Is dit de eerste keer dat je vliegt met een heli?
Qua onderhoud houd altijd je staart riem in de gaten op slijtage main gear, lagers e.d. in de gaten houden op slijtage.
Als je net begint gebruik dan een trainingskruis dat is een kruis met aan het einde pingpong ballen ook altijd handig als je je heli helemaal opnieuw afsteld.
En voor de rest zou ik eerst maar beginnen met een simulator als je voor het eerst vliegt daarmee en crash is zo gebeurt ;)

;)
Mooi dingetje!
Qua onderhoud houd altijd je staart riem in de gaten op slijtage main gear, lagers e.d. in de gaten houden op slijtage.
Als je net begint gebruik dan een trainingskruis dat is een kruis met aan het einde pingpong ballen ook altijd handig als je je heli helemaal opnieuw afsteld.
En voor de rest zou ik eerst maar beginnen met een simulator als je voor het eerst vliegt daarmee en crash is zo gebeurt ;)

Hey :D
Ja ik heb nu een 4 channel rc helicopter kan daar al goed mee vliegen behalve buiten komt omdat hij bij een beetje te harde wind al meteen niet meer te besturen is maar ik heb de belt cp gekocht met alles include ook met trainingsgestel en heb een simulator maar die is niet super is gratis versie zit er over na te denken om de phoenix flight simulator te kopen ziet er goed uit en je kunt alles instellen wat je wilt maar bedankt voor de tips.

Mooi dingetje!

Hey :)
En nog wat volgens mij heeft deze geen staart riem maar een soort van buis met op het eind een overbreng tandwiel maar dat weet ik niet zeker dus de riem kan niet breken.

De gewone Belt CP heeft in elk geval een staartriem. Het zou straf zijn dat ze een model 'Belt CP' noemen als er geen belt in zit...

Ook de carbon versie van de Belt-CP heeft een Belt.
Als je gaat vliegen bestel dan vast:
- Main Blades
- Main gear.
- Feathering shafts
- Main shafts
Dit zijn de onderdelen die het meeste kapot gaan.

Welkom bij de club en Succes,

Wilbert

Het is al gezegd maar wil het ook nog even zeggen het zou raar zijn als dat dingetje belt cp zou heten als het geen belt (riem,snaar) heeft.;):D

belt cp

Het is al gezegd maar wil het ook nog even zeggen het zou raar zijn als dat dingetje belt cp zou heten als het geen belt (riem,snaar) heeft.;):D

Okey ;)
daarom ben ik op dit forum om achter al die dingen te komen he:)

Back