Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ja, duh! We leven in 2015 hoor! Uiteraard is dit een RTS-muurtje. In de modelbouw is tegenwoordig toch zo'n beetje alles 'ready-to'?
.....Vervolgens krijg je dan vijf antwoorden, dat je zoiets helemaal niet bij een Nederlandse bouwmarkt had moeten kopen, dat zoiets in Verweggistan veeeel goedkoper is en net zo'n goeie kwaliteit heeft, dat je het als pakketje had moeten laten versturen met als opschrift 'gift' en dat het hier in Nederland allemaal oplichters zijn, die exorbitante prijzen vragen en zich met jouw duurverdiende centjes verrijken.....
Corrien zei:Het muurtje verdwijnt dan al snel weer in de doos, die vervolgens jarenlang op zolder stoffig ligt te worden.
HO! Je vergeet een aantal zaken, xxxxx Jan.
Dat ligt er maar net aan van wie de doos in kwestie is.Tja, beter een doos, die op zolder stoffig ligt te worden, dan geen doos. Nou jij weer!
Tja, dat wordt dan een retourtje Jeruzalem, want dáár heb je de échte Klaagmuur. Niet in Verweggistan.Corrien zei:2- pakketje incompleet of beschadigd. Ga jij maar eens even klagen in Verweggistan. dat er een paar stenen missen of zijn gebroken.
Dat ligt er maar net aan van wie de doos in kwestie is.
Tja, dat wordt dan een retourtje Jeruzalem, want dáár heb je de échte Klaagmuur. Niet in Verweggistan.
(dan volgen een paar minder relevante vragen)Ook belangrijk:
Erwin Lokhorst zei:Zijn er nog figuren die de doos (na inruil/verkoop) graag terug zouden willen krijgen?
toch niet geschreven?Corrien zei:die vervolgens jarenlang op zolder stoffig ligt te worden.
Te Koop, tweedehands doos. Ligt alleen maar stoffig te worden op zolder. Zo goed als nieuw als je het stof weg veegt. Ik heb er 30 euro voor betaald en 145 euro inklarings-, BTW en oplichtersbelasting. Ik wil er dus graag nog minimaal 100 euro voor hebben.
Mijn lieftallige vrouw is overigens niet te koop.
Te Koop, tweedehands doos. Ligt alleen maar stoffig te worden op zolder. Zo goed als nieuw als je het stof weg veegt. Ik heb er 30 euro voor betaald en 145 euro inklarings-, BTW en oplichtersbelasting. Ik wil er dus graag nog minimaal 100 euro voor hebben.
Mijn lieftallige vrouw is overigens niet te koop.
En je weet hoe die opruimt,...... was te voorspellen!