Nee natuurlijk niet, kan dan immers iemand achter je gaan staan! Of achter je gaan zoeken, veel te link.Hmm
wildplassen??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee natuurlijk niet, kan dan immers iemand achter je gaan staan! Of achter je gaan zoeken, veel te link.Hmm
wildplassen??
Voel je je buitengesloten
Moet je maar niet op palen gaan liggen... Kijk, paalzitten, ja daar heb ik beeld bij. Soms zelfs leuk beeld. Maar "paalliggen"? Nee. Lijkt me hoogst oncomfortabel. Dan kun je nog beter overnachten in "Het dooie schaap" met wat alcoholica achter de kiezen.
Even een vraagje tussendoor. Is het misschien een idee om dit jaar een afvaardiging van de Berg naar de NK-KK te sturen? Voor diegenen onder ons, die hun knikkers een beetje kwijt zijn, kunnen er natuurlijk nieuwe worden ingekocht. Daarnaast is het misschien ook een idee om bij een eerstvolgende MBFBBBQ een competitie op te zetten onder de BBQ-ers? Een kuiltje is natuurlijk zo gemaakt en een beetje lichamelijke activiteiten naast het heen en weer lopen naar het toilet is nooit weg.
Begrijpend lezen is nooit je sterkste punt geweest, hè?
Blijkbaar ben je ook als een oude Brutus geboren-en-getogen in plaats van als een jong Brutusje en heb je in je leven nooit aan kuiltje knikkeren gedaan. Tja, zo'n leemte in je opvoeding breekt je nu op. Je hoeft er natuurlijk nu niet meer aan te beginnen, want op zee wordt dat niks. De bedoeling is namelijk, dat zo'n kuiltje niet te diep is en dat het op een vaste plek blijft liggen zonder te slingeren.
Kuiltje knikkeren is uitgegroeid tot een volwassen sport. Geloof mij maar. Na het zien van een plaatje van de kuiltje knikker koningin 2014 denk ik er ook sterk over mijn zoon in te schrijven.
Grootste nichtensport is voetbal.nichtensport
... met ...