De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zou me eerder niet druk maken op wat boven op de Berg te zien is, maar wat van boven een keer naar beneden komt, en vooral waar.

Zou me niets verbazen als ze achter Burp aan de Berg op zijn gesneakt...

Elephant-Waterskiing.jpg

Verbaast me ook niet, wie gaat de rommel opruimen? Juist ja, daar was ik ook bang voor.

Hoeveel van die dikhuiden lopen er nu rond eigenlijk, als ze via Burpmans komen trompetteren ze ook de hele dag. Dacht dat we aan HH meer dan genoeg zwaargewichten hadden op de Berg. Gelukkig zijn het geen lama's...... De hele dag dat gespuug.

Kun je ze BBQ'n? Iets voor Burb en dan slow.

Bedenk me net iets beerfustfant, idee?

Kun je ze BBQ'n? Iets voor Burb en dan slow.
Lijkt me geen goed plan. Dan duurt de MBBBBQ te Putten een week. Kunnen we tante Lokhorst niet aandoen. De reputatie van Erwin zal er ook onder lijden. Hoewel... bij nader inzien lijkt me dat onwaarschijnlijk. Lager dan 0 graden Kelvin is toch niet mogelijk?

Oh? Ik meende dat Lord Kelvin onderzoek deed naar temperaturen en aanverwante natuurlundige verschijnselen, maar blijkbaar zat ik fout en onderzocht hij reputaties....

Oh? Ik meende dat Lord Kelvin onderzoek deed naar temperaturen en aanverwante natuurlundige verschijnselen, maar blijkbaar zat ik fout en onderzocht hij reputaties....
Dan hebben we dus een ijstijd op de Berg, fijn zijn het dus mammoeten die rondhangen. En nu Erwin op vakantie is een tijdelijke opwarming, al is het niet veel.

Een beetje mammoet hangt zijn slurf rechtstreeks in de te drinken vloeistof.
En ik kan niet zo goed zien welk hop-en-mout-residu dit beest tot zich neemt, maar 't is in ieder geval niet mijn merk. Camouflage oké, maar er zijn grenzen.

Natuurlijk zijn ze traag, hoe kan Roel ze anders tellen en in de gaten houden?
En als ze via Burpmans de Berg opgekomen zijn, ook niet verwonderlijk.

Heb nu wel iets gevonden dat sommige bootjes een stuk minder snel maakt.
Wel een vraagje, als je waterskied met een mammoet ben je dan een speedboot of een sleepboot?

Waterskiën met een mammoet lijkt mij een uitermate slecht plan. Zeker als dit gebeurt in ons fraaie vaarvijvertje. Als je die snurkers tegenkomt kun je beter proberen ze weg te lokken van de MBF-Berg met een suikerklontje of iets dergelijks.

Roep gewoon kiepkiep kiep of poelepoele poele of iets anders waar ze op reageren en zorg, dat ze in het buitenBergse verdwijnen. Als ze met Burpmans meegekomen zijn kun je natuurlijk ook even dreigen met de woorden "nu moeten jullie even goed luisteren", dan vluchten ze vanzelf.

Het is algemeen bekend, dat mammoeten van die sportschool types zijn en daar krijgen we geheid problemen mee als ze hier blijven rondscharrelen. Ik zal één voorbeeld geven van wat ons te wachten staat:

c62ef7adbd2f4c3f93ffec6173408dfa.jpg

Natuurlijk zijn ze traag, hoe kan Roel ze anders tellen en in de gaten houden?

Da's heel simpel hoor, ook als ze snel zouden zijn: Gewoon de pootjes tellen en dat aantal door vier delen.

Pufmans zei:
Wel een vraagje, als je waterskied met een mammoet ben je dan een speedboot of een sleepboot?
Als je waterskied met een mammoet, ben je gewoon stom. Dat zou impliceren dat je samen met betrokken mammoet op één set waterski's zou staan. Die kunnen betrokken beest waarschijnlijk wel dragen, maar met jou erbij wordt het twijfelachtig. Zeker na het weekend.

Heb je nu antwoord op je vraag?
Ja, je hebt een antwoord, maar waarschijnlijk niet het gewenste.
Jammer joh, dan had je de vraag beter moeten stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back