Micropuller
Forum veteraan
Wow, mooie foto Jan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hoeveel van die dikhuiden lopen er nu rond eigenlijk
Ze lopen niet
Lijkt me geen goed plan. Dan duurt de MBBBBQ te Putten een week. Kunnen we tante Lokhorst niet aandoen. De reputatie van Erwin zal er ook onder lijden. Hoewel... bij nader inzien lijkt me dat onwaarschijnlijk. Lager dan 0 graden Kelvin is toch niet mogelijk?Kun je ze BBQ'n? Iets voor Burb en dan slow.
Dan hebben we dus een ijstijd op de Berg, fijn zijn het dus mammoeten die rondhangen. En nu Erwin op vakantie is een tijdelijke opwarming, al is het niet veel.Oh? Ik meende dat Lord Kelvin onderzoek deed naar temperaturen en aanverwante natuurlundige verschijnselen, maar blijkbaar zat ik fout en onderzocht hij reputaties....
Mammoeten doen in ieder geval niet aan waterskiën.
![]()
Natuurlijk zijn ze traag, hoe kan Roel ze anders tellen en in de gaten houden?
Als je waterskied met een mammoet, ben je gewoon stom. Dat zou impliceren dat je samen met betrokken mammoet op één set waterski's zou staan. Die kunnen betrokken beest waarschijnlijk wel dragen, maar met jou erbij wordt het twijfelachtig. Zeker na het weekend.Pufmans zei:Wel een vraagje, als je waterskied met een mammoet ben je dan een speedboot of een sleepboot?