De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij kijkt altijd verstoord, dat is niks nieuws
Ja... dat meende ik eigenlijk ook.... dus dan ga je het al gauw normaal vinden, en dat wat normaal is, daar word je toch niet bang van?

En nu we dan toch helemaal superspits moeten worden (de interim leiding draagt ons op:
dan kunnen we nu helemaal superspits gaan worden
dus bij deze)

als 't ie dan zeer wrevelig en verstoord boven dat borsteltje uit z'n ogen gaat kijken
Kijkt hij ook wel eens wrevelig en verstoord ONDER dat borsteltje uit zijn ogen? Volgens mij hangt ie dan op zijn kop, wat betekent dat zijn enkels ergens aan vast zitten, en dan ben ik niet meer zo bang voor 'm.... van een afstandje dan....

Slakken-300x211.png

Ik mag dan geen veren steken, maar ik ben toch erkentelijk voor deze erkenning van mijn noeste werk....

Ja maar je staat nog wel laag in het klassement hoor, degene die het bijhoud staat al jaren bovenaan.

Briljante GIF overigens.... Die zou in de smiley lijst moeten....

Maar dan heb ik nog wel een vraagje aan het forumbeheer (ook namens Harm): Kan iemand wat aan de kleurtjes doen? Het geel is hier een beetje slecht te zien....:p

Je bedoelt deze? Dat is niet afplassen hoor, maar wat anders
Volgens mij ging het bij het "bovenaan staan" om de ranglijst "op alle slakken zout leggen" maar dat is inderdaad óók iets waar je boven iedereen verheven bent....

Briljante GIF overigens.... Die zou in de smiley lijst moeten....

Maar dan heb ik nog wel een vraagje aan het forumbeheer (ook namens Harm): Kan iemand wat aan de kleurtjes doen? Het geel is hier een beetje slecht te zien....:p

En hoe denk jij dat we op het idee voor deze kleur gekomen zijn, nou, nou?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back