De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien het beheer van de Berg eens aanspreken op de sfeer op de Berg, volgens mij is er niets mis, tenminste niet veel erger dan normaal. Erwin jij doet altijd je best, waarin is een ander onderwerp.

Wat heeft de (ex(burgemeester van Maastricht (of aanverwanten) hier nu weer te zoeken?
Vliegt "ie"?
thinking.gif

Vaart "ie"?
thinking.gif

Rijd "ie"?
thinking.gif

Nee Erwin... Het is de "ex" van de voormalig burgemeester van Maastricht.
(kernwoorden: Klok - klepel - horen, geen exacte plaatsbepaling)

Jawel hoor... Het gaat hier inderdaad Berg-afwaarts.
Het enige blad wat regelmatig diepte-interviews afnam was de Penthouse.

Kijk zie je wel niets mis met de sfeer, Roel kun je een artikeltje visueel maken alstublieft dank u wel, ik probeer de diepgang van Jan van mijn netvlies te krijgen.

Er zijn weer geiten op de Berg, kan iemand dat hek eens fiksen. Tijd voor nog een borrel.

Kan iemand Jan ook iets inschenken, doe maar een dubbele, helpt het niveau niet maar wel de sfeer.

Mmmmmm
thinking.gif
, zou Roel als veiligheidskundige misschien beroepshalve op de Penthouse zijn geabonneerd?

Mmmmmm
thinking.gif
, zou Roel als veiligheidskundige misschien beroepshalve op de Penthouse zijn geabonneerd?
Ongetwijfeld, alles op zijn arbo's incl. Veiligheidshelm en vermoedelijk gehoorbescherming.

Ja ik heb daar beeld bij.....,
Maar even het rode wijn verhaal lezen ter afleiding.

Over de diepgang van Jan wil ik het niet hebben. Dit om de visuele handicap van Puf niet teveel te belasten.

Hobbyist zei:
...hij heeft de btw er al vanaf getrokken.
Ik vind de combinatie "penthouse" cq. "Donald Duck" en "aftrekken" nogal gewaagd.
Ook daar ga ik niet verder op in, om bovengenoemde moverende redenen.

image.jpeg

Uit medische noodzaak, herstel netvlies, de diepgaande interviews 3x per dag. Lang leve de digitale apotheek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back