De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is dus ook al iets erfelijks...
1353.gif

Is Puff dan niet al minstens 65? Zo ziet hij er wel uit...

Kan wel zijn, ben nog wel de jongste hier. Afgezien dat het recent was bij jij nog lang niet jarig als je zo doorgaat. Bovendien loop je tegen de nadagen van je midlifecrisis aan en ga je op Jan lijken, gezien zijn leeftijd tolereren we dat, jij begint wel erg vroeg, zorgelijk!

Gaan we hier een beetje complimenten uitdelen aan Burpmans? Dat zou 't ie wel willen, dat-ie een beetje op mij gaat lijken. Fysiek ben ik dan wel 20 jaar minder jong, maar geestelijk is 't ie zeker een jaar of 30 ouder. Voor mij geldt:

officially_68_forever_18_yard_sign.jpg

Klopt Jan, ik ben de infantile fase reeds voorbij. Daar ben jij nog niet aan toe. Maak je geen zorgen, voor de meeste komt dat wat later. Hoewel, enige haast mag je nu wel maken.

Blijkbaar ben je er blij mee, dus gefeliciteerd, maar ik ben inderdaad nog niet toe aan Alzheimer en daar ga ik ook beslist geen haast mee maken.

Gaan we hier een beetje complimenten uitdelen aan Burpmans? Dat zou 't ie wel willen, dat-ie een beetje op mij gaat lijken. Fysiek ben ik dan wel 20 jaar minder jong, maar geestelijk is 't ie zeker een jaar of 30 ouder.
Gaat Burpmans hier even voor zorgen dat de gemiddelde leeftijd op de berg ineens omhoog schiet.
Flikkert tie er eerst enkele jonge buitenlandse mutsen en een thee pot vanaf.
En is tie zelf al een tijdje het alzheimer stadium aan het beproeven.
Moet niet nog gekker worden.

Laatst bewerkt:
Door die alzheimer ziet ie straks alleen nog maar nieuwe leden, zullen we die bezem dan maar afpakken ? straks gebeuren er nog ongelukken !

Door die alzheimer ziet ie straks alleen nog maar nieuwe leden, zullen we die bezem dan maar afpakken ? straks gebeuren er nog ongelukken !

Niet verder vertellen, maar z'n schoonmoeder heeft die bezem al weer een tijdje in gebruik. Maar niet boven de 30 meter komen en niet verder dan 100, maar goed, dat zijn peanuts natuurlijk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back