Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Mwah... Ik denk eerder een mix van "voorbeeldgedrag" en uitspattingen tijdens Scoutingweekends.Corrien zei:Dat is dus ook al iets erfelijks...![]()
Oh? Is de leeftijdsgrens voor inname van alcoholica verhoogd naar 65?Is Puff dan niet al minstens 65? Zo ziet hij er wel uit...
Is Puff dan niet al minstens 65? Zo ziet hij er wel uit...
Gaat Burpmans hier even voor zorgen dat de gemiddelde leeftijd op de berg ineens omhoog schiet.Gaan we hier een beetje complimenten uitdelen aan Burpmans? Dat zou 't ie wel willen, dat-ie een beetje op mij gaat lijken. Fysiek ben ik dan wel 20 jaar minder jong, maar geestelijk is 't ie zeker een jaar of 30 ouder.
Door die alzheimer ziet ie straks alleen nog maar nieuwe leden, zullen we die bezem dan maar afpakken ? straks gebeuren er nog ongelukken !
Je weet dat ze de score op een iq test naar boven bijstellen, afhankelijk van de leeftijd die je invult?Zal ik dan maar het gemiddelde IQ weer boven het vriespunt trekken....
Je weet dat ze de score op een iq test naar boven bijstellen, afhankelijk van de leeftijd die je invult?