De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee niet echt heb de borrel methode al vroeg ontdekt, jaartje of 11, met de jaren alleen de dosering aangepast.

Nu ken ik er wel een paar waarbij dat niet helpt, alternatieven ook niet, die zijn gewoon genetisch zuur.

Ze hebben je toen zeker niet verteld dat alcohol op jonge leeftijd veel schade aan zou kunnen richten?

Had jij weer de mazzel dat weinig bleek te zijn, om schade aan te kunnen richten.

Yep bij mij richt het veel schade aan, dat is ook de bedoeling, maar ben nog ver weg van ringstaartmaki's, wat dat betreft jaloers, jullie kunnen zuipen wat je wilt, resultaat blijft gelijk.

Serieus mode aan: als je hooggevoelig bent met autisme erbij wil je graag even de boel uitzetten, dat geeft rust, borrel zou vergoed moeten worden, serieus mode uit: dat probleem hebben jullie gelukkig niet, al kan het blijkbaar ook niet aan, maar dat terzijde.

Van OpdeBergers eigenlijk ook niet, maar dat terzijde. BBQ planning e.d. uitgezonderd.

Er is wel wat belangstelling voor een BBQ-planning, echter het initiatief tot plannen schiet nog niet echt op.
Tot op heden slechts twee, (ook nog eens) uiterst discutabele, data:.
1 April; Eck & Wiel
Zo rond st Juttemis; Hell.

image_04.jpg

Erwin from Hell zei:
Er is wel wat belangstelling voor een BBQ-planning, echter het initiatief tot plannen schiet nog niet echt op.
Tot op heden slechts twee, (ook nog eens) uiterst discutabele, data:.
1 April; Eck & Wiel
Zo rond st Juttemis; Hell.

uche uche... Mag ik meneer Erwin even onderstaand bericht in herinnering roepen?

Aandurven is één. Handige spulletjes twee. Maar om nou bij dagtemperaturen van 6 graden een beetje om een vuurtje te zitten kleumen...
Laat ik het zó stellen:
Dat heb ik beroepsmatig al te veel gedaan.
Zelfs zonder vuurtje.
Bij nog lagere temperaturen.
En dat gaat op den duur behoorlijk in de kouwe kleren zitten.
Want warme kleren heb je dan niet meer.

Kortom:
Vanaf pak 'm beet April of zo ga ik er eens over denken om hier wat houtskool warm te maken. Degenen die een satehprikker mee willen prikken, kunnen zich tegen die tijd melden.

Maar toen was je waarschijnlijk nog in een diepgaand rouwproces over 8 tokkies gedompeld...

En by the way: zojuist sloeg de klok hier 12 slagen, hetgeen inhoudt dat de "Nationale complimentendag" voorbij is.
Gelukkig maar, ik werd er erg moe van.

Er is niks mis met complimenten geven hoor, persoonlijk vindt ik jouw ietsjes minder erg dan vorig jaar..... Maar dat zal de leeftijd zijn, geheel terzijde.

Negeren Jan, Roel proeft niet, maar klokt wel naar binnen, krijg je dat soort rare uitspraken, of gebrek aan creatief taalgebruik. Zat niet eens een afkorting in dit keer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back