Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Buitenstaanders worden zoiezo dus niet geacepteerd zie ik al.
Maar nog steeds geen duidelijk doel, of is het een soort ''mafia family'' waar je alleen in kunt komen door uitgekozen kunt worden?
Tja nou, even over die Puffin (whoever he may be):
slap oh-en verdragen we hier nog wel. Een figuur, dat JandeWandelaar leegt alsof het limonadeflessen zijn, zijn we ook wel gewend. We hebben zelfs Niek hier getolereerd. Maar dit? Voordat het toelatingsexamen is afgelegd en voordat de ballotage commissie een uitspraak heeft gedaan ben ik geneigd te zeggen:
kras...kras...kras:
![]()
Hoho... Ik weet niet wat jij ziet, maar je conclusie is op z'n minst "ietwat voorbarig" te noemen. (((en de rest))).....
Je staat in je eentje heel hard te roepen dat iets van "ons" is. Meervoud.ik zeg REVOLUTIE: DE BERG IS inderdaad VAN ONS!
Als de watertemperatuur iets aangenamer is kan ik tegen een speciaal tarief een geheel verzorgde trip aanbieden waarbij je de helende werking van maritieme zeezoogdieren kunt ervaren.
Ik heb al een aquarium,
Roel. Maar de relevantie van deze vraag ontgaat me even.bovendien wie begon er over "ons"??
alloha...
Dat was inderdaad Roel, we hebben geen flauw idee wat hem bezielde. Daarover is hij ons dus nog een verklaring verschuldigd, maar dit terzijde.wie begon er over "ons"??
Dat was inderdaad Roel, we hebben geen flauw idee wat hem bezielde. Daarover is hij ons dus nog een verklaring verschuldigd, maar dit terzijde.
Denk jij, dat het ons één r**t kan schelen of dit voor buitenstaanders en bezoekers duidelijk is? De woorden zeggen het al: het zijn buitenstaanders en bezoekers.Hoezo terzijde? Als de berg als (oude) gemeenschap blijkbaar niet onderling communiceert, hoe kun je dan verwachten dat het voor nieuwe bezoekers en buitenstaanders duidelijk is? nou nou nou???
Aangezien we hier lang te lijden hebben gehad onder de aanwezigheid van een voormalig MBFB-ziele(n)knijper-ZVWVP-ZKK weet ik dit soort verschijnselen prima te vinden via Wikipedia. De benaming is megalomanie:Ik begrijp best dat met alles wat boven het maaiveld uitkomt direct korte metten gemaakt moet worden om een bedenkelijk niveau in stand te houden.
Ik begrijp best dat met alles wat boven het maaiveld uitkomt direct korte metten gemaakt moet worden
Je kan hoogstens een baantje krijgen onder mij...
Tevens zal je dat niet bevallen, de reden waarom lees je terug in het vorige Berg epos...
When top level guys look down, they see only shit.
When bottom level guys look up, they see only assholes...
Ow dus dat is je plan?? Eerst hier bijdehand komen doen, om vervolgens net te doen of je verstand hebt van maaivelden(ik vermoed dat je maisveld bedoelt, maar dat terzijde)