De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
.
Hey Puff, schoot me net iets te binnen...
Het projectje waar ik momenteel mee bezig ben, da`s nou net iets voor jou!

full

Het is een (vlieg)boot, niet van piepschuim en het kan nog vliegen ook!
Kan je ook nog verschillende knuppeltjes op je zender aan verschillende functies toewijzen...
En tijdens de vlucht van Amundsen werd sterke drank gebruikt om "warm" te blijven..
Kan je geheel "schaal" je hobby beleven!
Proost!
.

.
Hey Puff, schoot me net iets te binnen....

Deed het pijn?,...Nee? jammer!

Dat is z'n duits ding met een dubbele koelkast op de vleugel, brrrr
Doe mij maar een Grumman als het zo nodig moet, zal wel geen kit van zijn, of gelijk weer joekels groot en brandstof.... gaat 'm niet worden.
Grumman.jpg

Wat is nou weer aanstootgevend voor het Berg-beheer?...... moeten we een knuppel competitie starten? ....dat meer in jouw straatje?

Dat zal wel een reactie zijn op xxx-pagina's geleden.
Zo snel "gaat" het kennelijk allemaal niet meer, dus alles heeft net iets (kan ook dagen zijn) meer tijd nodig.
Alles is hier onfatsoenlijk, dus ik heb werkelijk geen idee waarover er nu weer wordt gestruikeld.

Puff's emotionele hoogtepunten worden voornamelijk beleeft door: ruim innemen uit eigen slijterij en hobbyactiviteiten beneden het maaiveld.
Dat vlieggebeuren vereist enig oog/erwt/handcoördinatie en minimaal één van die factoren is bij Puff minder ontwikkeld.

Leuk kistje trouwens.

Laatst bewerkt:
Tja, Your Lordship, als zij-die-ze-graag-zien-vliegen beginnen met het vertonen van hun niet-piep-speeltjes en je gaat er ook nog eens aan meedoen, dan krijg je dit als resultaat. Als ik er wat van zeg om erger te voorkomen ga je nog verontwaardigd doen ook. Nou, je hebt het onheil zelf over je afgeroepen, dus kom niet klagen over wat ze hier nog meer laten zien of horen.

Nu ik die zenders door heb begrijp ik hoe jullie dat erwt gedeelte compenseren. Fijn toch dat er voor jullie beperking(en) er hulpmiddelen zijn.

Tja, Your Lordship, als zij-die-ze-graag-zien-vliegen beginnen met het vertonen van hun niet-piep-speeltjes en je gaat er ook nog eens aan meedoen, dan krijg je dit als resultaat. Als ik er wat van zeg om erger te voorkomen ga je nog verontwaardigd doen ook. Nou, je hebt het onheil zelf over je afgeroepen, dus kom niet klagen over wat ze hier nog meer laten zien of horen.

Laat ze toch met hun knuppeltje spelen, dat doen ze blijkbaar graag, weliswaar met veel hulpmiddelen anders lukt het ze niet.

Nu ik die zenders door heb begrijp ik hoe jullie dat erwt gedeelte compenseren

Gezien de tijdsduur die je nodig had om "die zenders" door te krijgen, vraag ik me af, WIE er nu een "erwt" moet compenseren, eigenlijk....

eigenlijk....
Sommige dingen gaan nu eenmaal sneller als je niet gehinderd wordt door het hebben van hersenen.
Je gaat dan niet zelf denken waarom en hoe.
In de wereld van storingsmonteurs worden mensen die niet denken en zomaar "printen vervangen en zien wat er gebeurt", hersenloze "printenprikkers" genoemd.
De pech met zulke gasten is dat ze heel vaak meteen de goede hebben (en in dat geval snel zijn) en niet eerst vele andere "testprinten" ook nog slopen voor ze uiteindelijk de juiste hebben gevonden.
Iemand die eerst gaat bedenken wat er kapot zou kunnen zijn en waardoor dat gekomen is, heeft daar nu eenmaal meer tijd voor nodig.
In veel gevallen is tijd minder kostbaar dan materiaal en levert een "denker" goedkopere en bedrijfszekere oplossingen.
Vul de rest zelf maar in.

Nu ik die zenders door heb begrijp ik hoe jullie dat erwt gedeelte compenseren. Fijn toch dat er voor jullie beperking(en) er hulpmiddelen zijn.
Dat nano erwtje van jou mist klaarblijkelijk wat lange termijn geheugen.

Enkele berichten terug, verder terug dan jou nano erwtje kan onthouden.
Heb je het tekort aan meer erwt aangevuld met een telefoontje plegen naar iemand met hersenen om je veder te helpen met de zender.

Klaarblijkelijk heeft dat nano erwtje van jou ook geen besef van dag en nacht.
Sommige mensen slapen s'nachts als je begrijpt wat ik bedoel.

Verder helpen met het vertalen van een onlogisch, over gecompliceerd, jargon wat voor 90% overbodig is. Dat ik daarbij een aanslag heb gepleegd op jullie erwt, nou sorry dan. (dat is eenmalig dan)! Ik beheers het ringstaartmaki dialect niet, dat zegt niets over het gebruik van de apparatuur, jullie hebben het hard nodig, ik niet, maar helaas is de markt gelukkig voor jullie nu eenmaal zo.

ik heb nog wel een Robbe-Futaba F16 voor je liggen (dacht dat het een F14 was).
Lekker simpel geen moeilijke kompeuters enzo.
Knuppeltjes zijn wel toe aan wat glijmiddel (beetje stroefjes), maar daar weet je vast wel raad mee.

Jij niet opletten hé, bij te koop staat mijn oude FC16 en onderdelen F14. De X9E bevalt prima, nu uitgebreid met 28 schakel functies op 1 kanaal, dan heb je tenminste een fatsoenlijke zender. Dat jargon heb ik bijna vertaald, dat is wel wat werk.

28 schakelfuncties? :confused:
Ben je de MS De Zonnebloem aan het bouwen en wil je het licht in de hutten kunnen bedienen?

Omdraaien? "kantelen" zul je bedoelen.... maar waarom je dat van afstand wilt doen is me een raadsel: om het enig effect te laten hebben zul je er toch met je bakkes vlak onder moeten zitten....

De voorraad kelder van de slijterij is volledig geautomatiseerd en natuurlijk op afstand bedienbaar, vooral het alarm systeem was hard nodig. Het servo bediende mechaniek om dat mormel van Jan een fles en schop te geven was een uitdaging, maar het werkt.

Ja 28 schakelfuncties, het liefst ook werkend op de Berg, niet om zaken aan te zetten, maar eerder vooral uit te zetten, maar dat terzijde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back