De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hadden toch z'n formule 1, V8 snelheids maniak hier, Mister low & slow, ideale combi met die snelle struisjes, maar waar is ie??

Kijk aan, een SOLLICITANT!

Heren, vanavond bespreking om 20.00 uur aan tafel 4. Eigenlijk had ik gehoopt op een wat betere kandidaat, dus we moeten ons er even op beraden of we onze toekomstige voorraad ontbijteitjes, wokstukkies en bbq-lappies wel durven toe te vertrouwen aan Niek. Ook een antecedenten onderzoek lijkt me overigens in dit geval wel gewenst.

Laatst bewerkt:
Niet lullen, gelijk aannemen, voor die zich bedenkt, erger kan het toch niet worden. We hebben veel slechtere kandidaten aan functies toegewezen, die rotzooi is nog steeds niet opgeruimd om wat te noemen.

Nou, daarmee heb ik juist leergeld betaald. Toendertijd dacht ik: welbespraakte jongeman, representatief voorkomen, welbespraakt, zo te zien gezond, welbespraakt, denkt nog jong te zijn, welbespraakt, enthousiast en bovendien ook nog welbespraakt.

En zie, op wat voor een teleurstelling dat is uitgelopen: ontslag binnen 24 uur en een gigantische schadepost.

Bij de nieuwe sollicitant weten we wel van tevoren, dat-ie niet net zo bijdehand is, maar of hij wel enige verantwoordelijkheid aan kan en zeker zo'n belangrijke vertrouwenspost weet ik zo net nog niet.

Jouw struis feestje.....

Niemand neemt zijn taak serieus hier, ik ook niet, moet er niet aan denken, bijna borrel tijd.

Niek lijkt me uiterst geschikt voor deze vacature.

Het is al even geleden dat ik Niek heb mogen ontmoeten, maar zijn verschijning was toen al "struis".
Ik zou geen betere kandidaat weten voor het coachen van deze vogels.

Nou, dan is de stemming unaniem:

NIEK GEFELICITEERD :feli:. Je bent met onmiddellijke ingang benoemd tot onze eerste.....................

.................STRUISVOGELHERDER................... (voor onbeperkte tijd).

SUCCES gewenst door alle MBFB-Bewoners
applause.gif
applause.gif
applause.gif
applause.gif
applause.gif
applause.gif
applause.gif
applause.gif
applause.gif
applause.gif
.

Psst, heb jij misschien de faciliteiten voor het organiseren van een MBFBMCPBBQ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back