De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of het is de maximumtemperatuur in zijn schuurtje afgelopen nacht waardoor hij onderkoeld is geraakt. En heeft hij nu zulke koude vingers dat hij geen noodkreet meer kan typen. Misschien hoopt hij wel dat iemand het snapt en hem komt redden....?

carbonite_lucas.jpg

Zo zo, Jan heeft een aardig buikje gekweekt. Komt zeker door al die Apfelstrudel en Speck mit Ei.
Hij mag zich trouwens ook wel weer een scheren...

Sjongejongejongejonge....sjonge!

De heren slaan hier ook geen mogelijkheid over om flink irritant te zijn.

Spreek je een keer je waardering uit over de eerste zinvolle bijdrage van mede-MBFB-bewoners aan dit draadje, is het weer niet goed.

Vervolgens het idee om 's nachts in een schuurtje te verblijven (dat al dan niet voorzien is van luiken, die je overdag open kunt doen om in de zon te gaan zitten), hoe kom je d'r op? Dit terwijl de echtelijke sponde zo'n 2 x 2 meter meet en voorzien is van flanellen lakens/bedovertrekken en er (voor gevallen-met-meningsverschillen) een logeerkamertje is met een bed van 1,2 meter breed.

En dan als klap op de vuurpijl een buikje kweken met Apfelstrudel en Speck mit Ei (let op de hoofdletters). Een buikje kweek je met bier!!! Veel bier. Daarom heet het ook een bierbuikje cq een bierbuik. Ooit wel eens gehoord van een Apfelstrudelbuik of een Speck-mit-Ei buik? Nee hè? Nou, heb het daar dan ook niet over!
Overigens heb ik wel een bescheiden buikje, maar dat is een gevolg van de zwaartekracht. Het betreft hier afgezakte spieren.

Zwaartekracht als excuus ? hmmm, wees blij dat het er is ! reuze onhandig die rondvliegende zenders en vloeibare tin in dat schuurtje !
Yoga schijnt trouwens prima te helpen tegen buikjes waarvan de eigenaar onschuldig zegt te zijn. Keer de boel op zijn kop en wieweet krijg je weer schouders !

@ MP dat is geen bierbuik ! (hobbybuik?)

kalender of kalender?

Hoi Hobbyist,
Ja waarschijnlijk dachten ze dat je kalender mbt. "afnemende haargroei" bedoelde dus zijn ze "OP DE BERG" wellicht behoorlijk "in de kuif gepikt", terwijl je gewoon de kalender m.b.t. de vertraging van de reacties bedoelde. Deze kalender van de BERG ijlt overigens jaren na op de door ons ervaren huidige kalender, dit blijkt uit meerdere reacties van notoire "BERGBEWONERS:rolleyes:!"

Sterk spul hè, dat Jägermeister. Maarre, als het buiten ijs- en ijskoud is kun je daarvan beter maar niet zo veel innemen.

Overigens vraag ik me af waarom er hier plotseling lieden zijn, die het aantal dagen gaan zitten tellen tussen het verschijnen van postings. Vinden jullie dat een nuttige bezigheid? Geeft het voldoening om die telling hier te melden? Gaan jullie in de toekomst daarmee door? Heeft Roel die 'zweet-bout' al opgeduikeld? Vragen jullie je ook af op wat voor een sites M-Puller wijnbuiken zit te bekijken?

Vragen jullie je ook af op wat voor een sites M-Puller wijnbuiken zit te bekijken?

Nee hoor ! Ik ga er vanuit dat die foto gewoon van zijn eigen camera komt.
Gezien de vlekken op het bankstel gok ik dat deze foto in het leutelpaleis is genomen.

Vinden jullie dat een nuttige bezigheid? Geeft het voldoening om die telling hier te melden? Gaan jullie in de toekomst daarmee door?
Tel er maar niet op.
Of die oudere man, met die snor, zou er weer over moeten gaan beginnen.

Is het bij jullie ook zo koud?

Kan een of andere mod hier eens uitleggen via Pb waar die slotjesknop hier ergens zit ( kwestie van af te rekenen met een paar non jupiler lovers die me ooit een vergunning geweigerd hebben) We gaan dat ier Belgian style oplossen:cool:

Stevo

Sjongejongejongejonge, sjonge! Nog geen dag moderator in het buitenbergse en nu al helemaal de weg kwijt en komen uithuilen op de MBF-Berg.

En dan hier in 'Belgian style' iets willen uitvreten met een knop? Belgian style betekent, dat ze dan eerst een jaar of 10 gaan knokken of je zoiets een "knop" of een "bouton" moet noemen. Vervolgens weer meerdere jaren gaan emmeren (seau-en) of het nu een Waal of een Vlaming zal zijn, die de knop mag indrukken en tenslotte tot de ontdekking komen, dat de knop cq bouton spoorloos is geraakt in het paleis van justitie/palais de justice.

Nee, ga jij maar lekker in het buitenbergse een vliegtuig modereren of misschien wel een helicopter. Enne, laat ons hier met rust met dergelijke flauwe Belgenmoppen. Vort, wegwezen! En een beetje rap, ja!

Oke oke oke, maak je niet druk jan denk aan je bloeddruk, ik probeer binnen een jaar nog eens, cava*?:newbie:

*voor die zuipscheuten die denken dat we het hier over Spaanse Champagne hebben, die zijn mis, cava is gewoon oké op zijn Belgisch dan;)

Stevo

Stevo, tipje ;)

Boven de discussie in de blauwe balk zie je een (op zijn Belgisch) val naar beneden menu staan met de naam " Discussie tools" Vanaf daar kun je het verder wel :twisted:

Kan een of andere mod hier eens uitleggen....

Dat ben je zelf, van Oenigemstein!
Sjongejongejonge.... Zeker de Modcursus niet gedaan hé?
Of Summa Cum Laude gezakt natuurlijk.
"Nee Robert, ik kan 't zelluf wel. Laat mij maar schuiven!"

En wat komt er van? Jawel... komt hier een beetje huiliehuilie doen, want meneer kan z'n knoppen niet vinden.
Als ze in Belgenland op dezelfde manier met de wapenstok en de handboeien omgaan, dan begrijp ik weer waarom de Penose in België zo'n grote vlucht heeft genomen.
Soms zelf letterlijk, m.b.v. helikopters die gevangenen helpen ontvluchten.

En by the way: Wat doe je hier eigenlijk? Je zou de vliegers in toom houden, niet een paar in vrede levende Bergbewoners. Wij regelen het zelf hier wel, en goed ook. Er valt hier geen onvertogen woord, en als het valt zorgen wij wel dat het netjes wordt opgeraapt en op de daarvoor bestemde plek word gebracht. Hebben we geen mod voor nodig, laat staan een knop. Doen we allemaal lekker zelluf.
De enige Mods die we hier tolereren zijn Burp (alleen in de zomer, want dan zorgt dat gezwaai van hem voor een kleine verkoeling) en Niek. (als hij z'n aap weer eens kwijt is. En dat gebeurt vaker dan je denkt) Heel af en toe komt zelfs Robert nog wel eens buurten, meestal met het verzoek of we een nieuwe Berg willen gaan exploiteren. Dat doen we dan maar weer, om hem te matsen... Tenslotte neemt hij meestal een krat fatsoenlijke drank mee (Jan de Wandelaar, Jägermeister en Beerenburg naar keuze) en wat te kanen.
(Altijd wok wordt ook eentonig)

Stevo, tipje ;)
Boven de discussie in de blauwe balk zie je een (op zijn Belgisch) val naar beneden menu staan met de naam " Discussie tools" Vanaf daar kun je het verder wel :twisted:

Dat waag ik te betwijfelen.
Jij zo te zien ook, gezien de laatste smily in je bericht.

Over koelte gesproken...mag de verwarming in de Wok-Inn een paar graden hoger? De drankjes blijven lekker koud maar de bitterballen zijn binnen twee minuten weer stijf bevroren

DSC02281.jpg

Laatst bewerkt:
Ach ergens op het forum werd gesproken dat men hier het volhoud met wat tact..????
echter er is hier niemand met die afwijking, men formuleert het hooguit tactisch!

Over koelte gesproken...mag de verwarming in de Wok-Inn een paar graden hoger?

Nee. Verder nog iets te miepen?
Het is pas koud als de ijsberen naar het zuiden vliegen met een bontjas aan.

PH_AJH zei:
De drankjes blijven lekker koud maar de bitterballen zijn binnen twee minuten weer stijf bevroren.

Kwestie van prio's stellen. Jägermeister smaakt pas als 'ie ijs- en ijskoud is.
Hoe Jup... :help: dan smaakt zal ons een biet zijn.
Zal niet veel verschillen met de smaak bij andere temperaturen:
Niet te zuipen.

Maarre... Stevo: nu je hier al aan het rondhangen bent, wanhopig op zoek naar je knopje: Fluister Arjan (Ja, die met dat streepje in z'n Nick) even in dat 'ie z'n foto's op normaal formaat hier neerplempt. Bij het openen van zijn bericht had ik plotseling vier beeldschermen naast elkaar nodig...
Weet je wel hoeveel dataverkeer dat kost? En dat gaat allemaal van jouw moderator-barbeque-budget af. Nog een paar van die foto's en je moet je vlees zelf meebrengen op de moderator-barbeque...

Maarre... Stevo: nu je hier al aan het rondhangen bent, wanhopig op zoek naar je knopje: Fluister Arjan (Ja, die met dat streepje in z'n Nick) even in dat 'ie z'n foto's op normaal formaat hier neerplempt.

Arjen, gelieve je foto aan te passen aub op vraag van Roel, Done;)

Stevo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back