De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Of zijn vakantie te kort of te lang is maakt volgens mij niet uit. Hij zou er geen internet moeten hebben. Thuis ook niet.

Vervelend hé, WiFi in de Hell. Dat er onderweg ook nog verbinding mogelijk is, is wel jammer, hopelijk is het dan wel heel erg duur.

......Hij zou er geen internet moeten hebben. Thuis ook niet.
'T houd "hier" zeker niet over (maar wel gratis :p ). Thuis meestal ook niet.

Ach als een mens, zo af en toe, eens ergens wat olie op een vuurtje kan gooien, of wat hete kooltjes bij wat vers geschopte schenen (getrapte tenen zijn ook goed), meer hoeft het toch niet te zijn?

Toch zijn er zo af en toe mindere momenten, zelfs op vakantie.
Zo kwamen we vanmiddag aan op onze volgende overnachtingsstek, en tot onze teleurstelling bleek dat we niet alles hadden meeverhuisd.
Onze tentstokken waren we vergeten mee te nemen. :hammer:
Niks geen heerlijk terrasje voor de rest van de middag(bij 33 gr) gewoon nog even vijf uurtjes vol gas op en neer.

Niet alleen niet goed voor de auto of het milieu. :mad:

Beetje flauw dat 'we'. Wie van jullie tweeën had de tentstokken vergeten? Nounounou nou?.............

....................en wat noem je jezelf dan :rolleyes:? ............... Nounounou nou?

De laro inpakken is natuurlijk zijn taak, incl. de altijd nog laatste onverwachte extra spulletjes die opduiken. Een beetje kerel doet in ieder geval voor de meest belangrijke (zijn eigen) zaken een check, de tent en vooral alles wat daarbij hoort is op de borrel na, wel het eerste op het lijstje. De partner de schuld geven, vanwege verkeerd klaar leggen of zo is standaard ontwijk procedure, maar oh wat een sukkel ben je dan, prutser 1e klas, oelewapper van bovenste plank.......etc.....etc....

Dit is wel iets wat we de komende eeuw nog wel een paar keer haarfijn gaan inwrijven.....

Gniffel, je had niet hoeven terug rijden, je stond toch voor paal.......erg praktisch....

Een echte doe-het-zelfer komt met een paar grote takken uit het bos zetten en heeft in enkele tellen een perfect alternatief gemaakt voor een paar tentstokken. Moet je wel handig zijn natuurlijk.....

image.jpeg

De uitgespaarde extra brandstof kan je dan moeiteloos omzetten in welverdiende versnaperingen....

Laatst bewerkt:
Of je hebt de hint voor een vijfsterrenhotel met wellness afdeling gemist van de afgelopen maanden......ook erg....!

Wat ik mij nog het meeste afvraag is hoe zoiets je kan overkomen? Een zak met tentstokken vergeten, hoe doe je dat? Als het nou het doosje met paracetamolletjes was kun je je er nog wat bij voorstellen, maar de zak met tentstokken? Kom op zeg!

Als het nou Roel was, zou je je kunnen voorstellen, dat de tentstokkenzak (2 x woordwaarde) een zodanige camouflagekleur heeft dat je 'm nergens ziet liggen. Dan nog is het natuurlijk onbegrijpelijk, want je weet waar je het eerste mee moet beginnen als je op je nieuwe locatie bent aangekomen: het in elkaar klooien van al die stokken. Een beetje handigerd heeft ze natuurlijk zodanig gemerkt, dat je weet welke in welke moet, maar dan nog is het een werkje, waar je je gedachten even bij moet houden. Zou dat misschien het probleem zijn?

Ook mis je het onvermijdelijke kloink van zo'n zak als je bij het wegrijden over de hobbels en kuilen rijdt, waarover een beetje fatsoenlijke camping beschikt. Het kan natuurlijk zijn, dat zo'n Laro zo'n pokkeherrie maakt, dat je dat bijna niet hoort, maar dan nog. Wetende hoe netjes heer Lokhorst zijn Laro zal inpakken, zo'n zak zal geheid een overduidelijk kloink/pok/rammelgeluid produceren.

Vervolgens weet je ook zeker, dat er bij het vertrek is gevraagd: "Erwin, heb je alles?" Tja, en als heer Oen dan zegt: "ja hoor moppie" en niet eerst even nadenkt of dat ook echt zo is, zit-ie waarschijnlijk met zijn gedachten al weer op het volgende terrasje.

Tja, en dan kom je aan op de volgende locatie zonder tentstokken. Wat zal moppie toen hebben gezegd?.................. Vermoedelijk zullen we dat nooit weten, maar ik denk zo dat heer Lokhorst daarna even met neergeslagen ogen en schaamrood op de kaken z'n blunder heeft moeten erkennen en beterschap heeft moeten beloven. Je hebt dan namelijk een zodanige hoeveelheid minpunten verzameld, dat je die nooit meer kwijtraakt. En ja, op alle komende verjaardagsfeestjes zullen tentstokken natuurlijk een favoriet gespreksonderwerp zijn van familie en vrienden.

Manmanman man, hoe kun je nou in vredesnaam je tentstokken vergeten mee te nemen ?????

We gaan toch niet hier de minpunten bijhouden hé dat is niet te doen, bovendien wat is de waarde van een minpunt? Dat sjef kluns er nu veel heeft en ook al had geloof ik wel, dat het er nog meer worden is ook zo goed als zeker.

Misschien, dat we de SuperSukkel Bokaal weer nieuw leven in moeten blazen? Die werd hier op het MBF ooit gewonnen door iemand, die een keer met z'n tong ging voelen of z'n soldeerbout al warm was. Eerlijk gezegd, dacht ik, dat zoiets niet te overtreffen was, maar als je op een kampeervakantie je tentstokken vergeet ben je natuurlijk helemaal van het padje.

Die heb ik gemist, wie was dat? Zeker hier niet meer aanwezig? Maar deze komt zeker in aanmerking hoewel het nog erger kan... Dat je de tentstokken vergeet okay, maar dat je het vervolgens meld op de Berg is duidelijk verder van het padje af. Zou zeggen plan de plechtige overhandiging maar in, hij hoeft er niet te zijn hoor, de afterparty daar gaat het om.

Hopelijk wint Burpmans 'm nooit, wel groot kanshebber, maar die speech duurt veel te lang.

Hoe zit het eigenlijk met het vakantie rooster, sommige zijn wel erg vaak afwezig (ik bedoel online, niet mentaal)?

Lees maar eens de eerste bladzijden van het volgende topic. Op blz. 2 kom je 'm al tegen. Het leedvermaak zie je op alle daarna resterende bladzijden:
http://www.modelbouwforum.nl/threads/de-grootste-fout-die-je-gemaakt-hebt.3982/

Maar alle gekheid op een stokje, als heer Oen zich straks maar niet gaat vergissen: het verschil tussen stokje en slokje is slechts één letter.

Nou ja, we hebben in ieder geval een stok achter de deur als 't ie weer wat op z'n kerfstok heeft of het hier met iemand aan de stok krijgt [trefwoorden: hond slaan, stok vinden].

Misschien, dat-ie er nu over denkt te gaan verhuizen naar Engeland? Tussen 52 % andere valt-ie niet op.

Laatst bewerkt:
Wel het bewuste zakje voor de stokken hangt aan zo'n stok(je) links boven het wiel.
Uiteraard niet in Perry-sport-roze, maar in Roel-groen. Past dus goed bij de grasmat
Ze zijn ook niet crusiaal om de tent op te zetten, maar is wel handiger met stokjes.

image.jpeg

Nou doe rustig aan en geniet van de rust. De vakantie is weer voorbij voor je het weet en dan kom ik weer terug plagen. :D

Wellicht verkeerde motief en kost misschien wat geld, maar de gevestigde graaiers en Brussel een middelvinger geven is toch wel een dingetje, ik mag dat wel, is toch wel lef hebben en volgens mij zitten ze niet te wachten daar op "onhandige" buitenstaanders uit de Hell.

Wellicht verkeerde motief en kost misschien wat geld, maar de gevestigde graaiers en Brussel een middelvinger geven is toch wel een dingetje, ik mag dat wel, is toch wel lef hebben en volgens mij zitten ze niet te wachten daar op "onhandige" buitenstaanders uit de Hell.

Een weekje Engelsenland, heel niet zo'n slecht idee en nu lekker voordelig.
Gewoon even op vakantie buiten de EU en toch lekker dichtbij.
Wie weet nog een paar lifters oppikken bij Calais.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back