De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
image.png

Hoe help je ontwikkelen?

Vroeger was dat makkelijker dan nu.

Dan liep je naar de fotohandel op een of andere hoek van een willekeurige straat en vroeg aan de jonge, leuk uitziende bediende van het vrouwelijk type: "Zal ik je even helpen met ontwikkelen?"
Vervolgens liep je samen met het onschuldige wicht de donkere kamer in, gooie wat extra ontwikkelaar in het ontwikkelbad en ging vervolgens een mondelinge discussie aan over een absoluut willekeurig onderwerp.
Geen vunzige bijgedachten, nee gewoon een staaltje medemenselijkheid.

Tegenwoordig kan dat vrijwel niet meer...

Vroeger was dat makkelijker dan nu.

Dan liep je naar de zonnebankstudio op een of andere hoek van een willekeurige straat en vroeg aan de jonge, leuk uitziende bediende van het vrouwelijk type: "Zal ik je even helpen met insmeren?"
Vervolgens liep je samen met het onschuldige wicht de donkere kamer in, gooie wat extra badschuim in het bubbelbad en ging vervolgens een mondelinge discussie aan over een absoluut willekeurig onderwerp.
Geen vunzige bijgedachten, nee gewoon een staaltje medemenselijkheid.

Tegenwoordig kan dat vrijwel niet meer...

Echt wel !

Kweenie Rene... maar volgens mij was dat géén zonnebankstudio, hoor....

Het scheelt wel een hoop type-werk, en is om te laten zien hoe het vandaag de dag gaat.

De "doka" is wat transparanter geworden zeg maar..

Roel en een zonnebank?? Volgens mij krijg je dan een rode kreeft met een humeur!

Dordrecht - Dordtenaren bij wie recent de tuinkabouter uit de tuin verdwenen is, kunnen deze wellicht binnenkort ophalen op het politiebureau. De politie heeft namelijk een man aangehouden in Dordrecht met twee zakken vol tuinkabouters.

Waar hij de tuinkabouters vandaan heeft, is niet bekend. Mensen uit Dordrecht en omgeving die een kabouter missen, kunnen bellen naar 0900-8844.

Harm.......???

Nu maar hopen dat het slaghoedje er uit is. Anders kun je weer gaan prutsen met blauwachtig grijze draadjes (of grijsachtig blauw, daar wil ik van af wezen...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back