De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat heeft dit nou met gastvrijheid te maken?

Kijk, iemand begint over een 'onbeperkt woksessie', naar mijn idee een prima plan. Ik kan me vergissen, maar ik ga er van uit, dat niemand in zijn woonhuis of woontent er een Chinees wokrestaurant op na houdt. Wij in ieder geval niet, dus dan wordt het buiten de deur wokken en ben je vervolgens gast van één of ander restaurant. Een betalende gast wel te verstaan.

Of zo'n restaurant gastvrij is weet je pas als je er een keertje bent geweest, vandaar mijn voorstel. Nu zal het wel weer (zoals hier te doen gebruikelijk) bij een voorstel blijven, dus dan ga ik natuurlijk niet belangeloos ergens op onbekend terrein zitten proefwokken om vervolgens tot de conclusie te komen, dat het voor de kat z'n viool is geweest. Wie weet hebben we die dan al zitten verorberen, maar dat terzijde.

Je kunt wel (zeer terecht) de loftrompet steken over de gastvrijheid van His Puffness, maar wie komt er bij zo'n gelegenheid opdagen? Nounounou nou?............ Juistem!

Erg leuk, die gastvrijheid, maar als al die labbekakkers allerlei smoezen verzinnen om niet te hoeven komen weet ik het wel.

Tja, Elst is bereikbaar en dus een optie, maar is iemand al eens bij Easternplaza geweest? Het is natuurlijk wel aardig, dat ze zijn uitgeroepen tot leukste restaurant 2014/2015, maar hoe zijn daar de hapklare brokjes?

Uitstekend, wel twee dagen voor hongeren...

Voor sommige is er een leuk animatie team, is Roel ook weer zoet....

Wat moeten wij ons voorstellen bij een animatie team? Zijn dat meisjes? Als het doorgaat komen we om te wokken, niet voor wat anders.

December is wel de maand waarbinnen sowieso het meest gevreten wordt en de agenda reeds is gevuld met leuke sociale verpl/afspraken.

Daarna is er toch zo iets als vasten? Althans, ik kan mij er iets bij voorstellen.
Januari en februari worden gekenmerkt door evenementen die vergezeld worden door: speck und ei, obstler's, raclette's & (hopelijk/liefst veel) poedersneeuw.

Maart en april hebben we nog altijd niet onder controle, helaas.

Tot mei 2017 dan maar.
En nog fijne feestdagen!

Laatst bewerkt:
Sjemig wat een slap excuus weer, je zou bijna zeggen dat je er overnagedacht hebt.....

Nou, Your Puffness, je ziet het, de meesten verzinnen niet eens meer een smoes, maar laten gewoon niks meer van zich horen.

Tja, en ergens in Brabant gaan wokken? Dat gaan we niet doen natuurlijk. Het risico is daar veel te groot, dat je een verkeersongeluk krijgt of al dan niet per ongeluk wordt vermoord of dat ze er spontaan gaan carnavallen.

Resteert dan Elst, maar dan zitten we met z'n tweeën en je weet het, als je met twee kerels aan een tafeltje gaat zitten wokken gaan de mensen naar je kijken, ze gaan fluisteren en naar je wijzen en je begint je onbehaaglijk te voelen. Daar pas ik voor.

Ik heb al eens een keer voor paal gezeten in een wokrestaurant en dat was me al één keer te veel. Hoe kon ik nou als beginner eigenlijk weten, dat je niet én wokstukkies én grillappies op je bordje mag meppen. Het is beslist een nare belevenis als dan je bordje wordt afgepakt, de wokstukkies terug worden gegooid in de desbetreffende bakkies en dat je dan voor straf wordt teruggestuurd naar je tafel met de mededeling, dat ze je grillappies wel komen bezorgen. De geamuseerde, honende en medelijdende blikken van de overige wokkers en vooral de gigantische lol, die de zoon toen had en nog steeds heeft, dat snijdt nog steeds door m'n ziel.

Dus wat blijft er dan nog over als alternatief?

Ik wil best met je mee als bliksemafleider, Jan. Ik heb totaal geen ervaring met wokstukkies en grillappies, dus wie weet kan ik nog iets van je leren!

idiot found! okay let's rock.....we are on! Green lights!

Date and place please....

Sjemig wat een slap excuus weer, je zou bijna zeggen dat je er overnagedacht hebt.....

Nah...
In de koude wintermaanden gewoon geen zin om 's avonds laat nog eens in de auto te kruipen.
Niet eens om te rijden, laat staan er in te slapen.
Gewoon voor het het schemeren binnen zijn en de houtkachel opstoken.
Minstens drie maanden cocoonen, het is.

Een avondje Mahjong spelen in Hell zou bijvoorbeeld best kunnen. (hoeven we zelf de deur niet voor uit)
Maximaal twee lieden en eventueel een butler.

Hapjes en drankjes zijn (naar lokale traditie) gratis.
En waar je wilt gaan slapen moet je zelf weten, "onze" slaapruimte is daarvan uitgesloten.

Mmmm wat dacht je van Catan?

Maar uhh wie wordt de Butler? Roel? En wat is dan de menu kaart van de Hell?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back