De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer de hier zo vaak besproken teiltjes overlopen komt die inhoud terecht in regio 036.
Enig idee wat voor "mensen" daar dan wonen?
Meneer Baggeraar,

Net nummers zijn ooit ontstaan om regio's te kwalificeren, qua omgang en vriendelijkheid t.o.v. de mede Berg bezoeker.
Hoe hoger het nummer, zo te onaardiger ze zijn, (meer straf punten).

Als ik uw regio bekijk, 078, dan is dat stukken onaardiger dan die van b.v. Jan 010.
036 is best wel lief, net zoals 040, dat zijn ook aardige mensen.

Meestal worden filmpjes een beetje bewerkt en vooral geknipt tot iets aardigs, soms ook duidelijk niet.....
IMG_2665.PNG

Zo jammer.........

Geen filmpje te zien hier. Niet dat dat erg is hoor.
In het plaatje zie ik de boeg van een bootje en het achterwerk van (zeer waarschijnlijk) een manspersoon.

Niets mis mee hoor. Het is weekend en geniet er maar van.

Ik weet wel, dat we tegenwoordig hand-in-hand moeten lopen, maar de lol om naar een plaatje te kijken van een bukkende kerel ontgaat me.

Kan hier wat ondertiteling bij, your Puffness?

Wellicht is heer Puff gecharmeerd door de overeenkomst van de kleuren van het bootje en de spijkerbroek?
Wellicht is het bootje lek en is er behoefte aan een "lens", die broekmans wanhopig aan het zoeken is?

Best lastig om Puff te volgen als je een ietsje pietsje minder visueel geniaal bent.

Goede vraag!
Je bent schier onnavolgbaar. Maar wiens probleem is dat eigenlijk?

Als "een tikkeltje lastig" een probleem zou zijn. Een uitdaging, soms wel.

Is Puffelmans uitdagingen aan het creëren of problemen aan het veroorzaken?
Heeft tie een beetje aandacht nodig, moet ik mij daar druk over maken, nee dacht het niet!

Is Puffelmans uitdagingen aan het creëren of problemen aan het veroorzaken?
Heeft tie een beetje aandacht nodig, moet ik mij daar druk over maken, nee dacht het niet!
Sinds wanneer kan je überhaupt je ergens druk over maken.......

Schier??? Ik zou zo zeggen: volledig!

Op middelbare leeftijd een nachtje doorhalen is niet ongebruikelijk. Je moet tenslotte wat met je midlife crisis.

Maarre, als je dan om 09:30 weer thuis bent ga je je sponde in en ga je je niet eerst op een forum begeven.

Ach natuurlijk, we gaan weer eens de wijsneus uithangen. Niets beters te doen? Vermoedelijk niet. Eens een Brabander, altijd een Brabander zullen we maar denken.

Maar vertel mij eens, hoe breng jij een bezoekje aan de MBF-Berg? Nounounou nou?

Juistem, je moet eerst inloggen op het MBF. En wat ben je dan aan het doen?

Juistem, je begeeft je op een forum en vanaf daar ga je dan een keer naar de MBF-Berg.

Dus ja, je hebt weer eens geheel onnodig en ongevraagd in ons befaamde Berg-epos een posting geplaatst met onjuiste, overbodige en dus nutteloze informatie. Voel je je daardoor nu een stuk beter?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back