De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
wat voegt het toe aan wat ik eerder (onbewerkt) heb gepost?
Wat had je gedacht van, meer kleur?

Dat er spellingsverbeterraars op het forum en op de Berg rond zwalken, dat is van alle dag.
Ze hebben alle als gemene deler, iets met modelbootjes.
Owkee, er is er ééntje bij die ook nog een tank heeft gebouwd uit een bouwpakket, vergelijkbaar met een IKEA kast.
Dat past precies in elkaar en alles zit er bij, gewoon de bouwbeschrijving volgen en hoppa.
Heel wat anders dan uit ruw materiaal een tuin hutje bouwen.

Wat had je gedacht van, meer kleur?...

Ik ben dol op meer kleur. Alle kleuren van de regenboog (en daar buiten) zijn mooi en praktisch.

Zwart en wit zijn echter geen kleuren.
Rood wel. Maar omdat dat de enige kleur is, is "meer" niet van toepassing. Ik kan er dus niet over denken.

Ik ben dol op meer kleur. Alle kleuren van de regenboog (en daar buiten) zijn mooi en praktisch.

Zwart en wit zijn echter geen kleuren.
Rood wel. Maar omdat dat de enige kleur is, is "meer" niet van toepassing. Ik kan er dus niet over denken.
Zou het een optie zijn, voor de spellingsverbeteraars om tekst wat goed is, in het groen te plaatsen en wat fout is in root?
Wat blauw is dat is een woord waarvan de spellingsverbeteraars zelf ook niet weten of het fout of goed gespelt is.

Het geeft in ieder geval al meer kleur. en reden om er over te denken, hoewel denken bij een enkeling op de Berg erg moeizaam gaat.

Jammer hoor! Doe je een voorstel, wordt het niet opgevolgd. Deze pagina had er echt heel veel beter uit kunnen zien.

Jammer hoor! Doe je een voorstel, wordt het niet opgevolgd. Deze pagina had er echt heel veel beter uit kunnen zien.
Ja had.
Kijk mij niet aan dat het forum er flets en kleurloos uitziet.
Burpmans is een tikkeltje kleurenblind.

Vlgenes een oznrdeeok op een Eglnese uvinretsiet
mkaat het neit uit in wlkee vloogdre de ltteers in
een wrood saatn, het einge wat blegnaijrk is is dat
de eretse en de ltaatse ltteer op de jiutse patals saatn.

De rset van de ltteers mgoen wllikeuirg gpletaast
wdroren en je knut vrelvogens gwoeon lzeen wat er
saatt. odmat we neit ekle ltteer op zcih lzeen maar
het wrood als gheeel.

Voor meer kuler:
brekendespiegel.jpg

Gerapporteerd!

Om op de vroege ochtend (His Puffness zal zelfs nog wel op één oor liggen) met zoiets geconfronteerd te worden is net iets te veel, zelfs als je niet visueel gehandicapt bent. Ben je nou helemaal van Lotje?

Ik heb liever geen last van mijn nek.
Is er nog een kop die ik eens flink kan schudden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back