De hier reeds gevestigde, nauwelijks erkende, ziele(n)knijper; krijgt bij deze concurrentie?
Beledigd dat je mij als concurrentie ziet. Je durft jezelf zo maar op mijn niveau te begeven? Schande!
JA wat is het nu?
Onbezoldigd of niet?
Onbezoldigd betekent "zonder loon" Aangezien een declaratie niet wordt gezien als loon maar als een vergoeding voor gemaakte kosten is het nog steeds als eerder gemeld.
Je hoeft hierop, uiteraard, geen antwoord te geven.
En dat mag ook best midden in de nacht, maar dan wel een beetje zachtjes graag.
WAT ZEG JE!!?
Stevo is daar in het verleden ook al eens over begonnen, maar nee, zo'n etablissement komt hier niet. Niet nu, niet in de toekomst, never nie! Overigens heet het anders dan 'begrip voor elkaar kweken', hoor! Uiteraard begrijpen de betrokkenen precies wat de bedoeling is, maar jouw omschrijving klopt niet.
En wat klopt er niet aan deze bewering?
BBQ'n kan ook in de winter hoor, werkt gewoon, zie niet in waarom dat perse in andere seizoenen moet. Kan ook meer centraal hier op de Berg bij mijn Ger.
Maar tussen de regels door lees ik dat jouw voorspelling tevens je de organisatie oplevert, heb je dat wel gemeld bij onze superieuren bij de Buitenbergse geheime dienst, je weet dat je dat altijd ruim van te voren moet melden.
Natuurlijk werkt een BBQ ook in de winter, sterker nog, ik maak daar ook gebruik van. Maar de vraag is anders. Als ik de organisatie op mij neem bepaal ik wat er wordt gegeten en gedronken, waar en wanneer. Dus wel even bij de les blijven ja. En volgens mij is er geen geheime dienst, al helemaal niet in het buitenBergse. Als het geheim was dan had je het niet geweten en daarom ook niet kunnen benoemen. En Ger is niet uitgenodigd, vorige keer zoop hij alle bier op.
Ja, ik ervaar het ook nu weer, je vóélt het toenemen als je hier even bent. Het is daarnaast verstandig niet té lang te blijven anders raak je overgecharismatiseerd, beter om dan weer eens een aantal jaren rond te trekken langs andere vriendenkringen.
Is dat een belofte? Je weet dat belofte schuld maakt.
Dat straalt veel vreugde en enthousiasme uit Jan. Ik had niet gedacht dat iemand die geregeld in een schuurtje vertoeft toch nog positief kan blijven denken, hulde!
Overigens moet men Burpmans niet altijd geloven. Volgens mij is er namelijk nog nooit iemand van het forum verdwenen vanwege de Berg. Als men vindt, dat men hier niets te zoeken heeft, blijft men namelijk gewoon weg. Zo simpel is het, wij MBFB-bewoners vinden dat volledig acceptabel en deze optie blijft altijd open. Om nu te bewijzen, dat de uitzondering de regel bevestigt is een kwestie van karakter tonen, dus opnieuw 'hulde'.
Burpmans hoef je niet altijd te geloven, waarom niet? Het is een publiek geheim, dat betekent dat het eigenlijk geen geheim meer is, dat in zowel het buitenBergse als op de Berg Burp meestal wel gelijk heeft, alleen niet in de gevallen waar hij ongelijk heeft. Denk daar even aan voor je een dergelijke onwaarheid publiceert.
Ik durf het bijna niet te vragen... maar betekent dit....????
Groet, Bert
Is dat een vraag? WTF, ik begrijp niks van dat soort vragen.
Goed plan.
Succes met zoeken naar die andere vriendenkringen.
Tot over 4 jaar dan maar?
Vergeet je niet af te melden bij Robert!
Maar een pb naar mij is ook meer dan voldoende, dat kan ik je beloven. Ik zorg wel dat het opperhoofd wordt ingelicht.