De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zucht.

Terwijl die harde randjes juist zo ontzettend lekker zijn.

Trouwens.......

Rheli,de heli schoolhouder?

Hmmm:vind ik niet helemaal Netjer omschreven.

123
F2CF3E5F-2454-4C0C-B7A0-A1E7F296E48E.png

Met je 888?

Groet:?

Nou,je bent er nu.....(Als Vriend van M.B.F. kan men zien dat er iemand aanwezig is,net zoals Corrien mij op dit moment kan waarnemen)

Laatst bewerkt:
123

Net zoals ik had verwacht,,,,,,

Alweer weglopen,onvoorstelbaar,eigenlijks ook niet meer helemaal sociaal toch?

Ik geef jou zo ontzettend veel van mij.Mijn openlijke twijfels aan jou worden hier toch wel bewaarheidt,of niet dan?

Corrien,kom op, waar ben jij toch bang voor?

Gezichtsverlies?(kan ik mij niet voorstellen)

Groet:Is dit alles? Oehoehoeh

Laatst bewerkt:
Nou, jij durft... Zeer zeker richting Puf en Vage...
Yep, het talent ven Puf is nog niet waargenomen daar Pitmaster Burpmans zich heer en meester maakte over de stookplaats.
Over de Vale zwijg ik liever, daar werd een gas bbq gebruikt, gas is om op te koken.

Om het te kort aan rood aan te vullen, vandaag de tekst alvast in het rood.
Scheelt in ieder geval heel wat correctie werk.

Ik geef jou zo ontzettend veel van mij.Mijn openlijke twijfels aan jou worden hier toch wel bewaarheidt,of niet dan?

Ik ben diep geroerd.

Hou nu maar op met dat gejengel en snuit je neus. Misschien, dat er dan straks nog iemand komt om je een aai over je bolletje te geven.

Laatst bewerkt:
Oh ja.

Als ik bijvoorbeeld Groet schrijf, en daarna dubbele punt (:) verschijnt er een happy face (:D)

Aangezien ik toch dicht bij het warme,en gezellige vuur zit........
Misschien kan een Mod hier iets aan doen?

Groet:Bedankt

Bericht nummer 991 dan maar..........

En nu niet alleen het groene happy face symbool zoals post 13091 laat zien.

Groet.......Ik schrijf op een I Pad ?

Denken moet je aan Roel overlaten. Je moet dan wel wat geduld oefenen, maar de mogelijkheid van een (inmiddels Betuwse) MBFBBBQ blijft daarbij nog steeds open.

Als jij ook eens aan je inburgeringscursus begint zul je in deel 1 van ons Berg-epos kunnen lezen, dat Rhelie als sinds jaar en dag hier op de MBF-Berg een helischool heeft. En dan niet van die modelheli'tjes met een Chinees ontvangertje er in, maar het echte werk.

Fout gedacht... maar dat had je zo langzamerhand vast al wel door....
(zo niet, ben je tamelijk traag van begrip)

We hadden zelfs iemand die het gras maaide, Davy ? Ik run hier de vliegschool. Heb een R22 en een R44 zodat er ook dames mee kunnen. Wel zo handig als je een buitenBergs klusje hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back