De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
het plannen van een Brabantse MBFBBQ.

Als ik het eens kan zijn over de datum, kom ik nog wel hoor....

Kunnen we het fijn met z'n tweeën over al het overige oneens zijn (want dat schijnt zo te horen tussen Friezen en Brabo's :D)

Ik weet het niet maar voor zover ik weet was de locatie niet geschikt voor veilig overnachten en iets met rook en buren, om over overlast van babbelende figuren maar niet te noemen.

En weer iemand met een gespleten persoonlijkheid gespot...
Wie gaan deze discussie aan?
Bert en zijn "betere ik"?
Dat wordt dan een monoloog...

En weer een persoon met een gebrek aan begrijpende leesvaardigheid gespot....
Welke discussie? Hobby noemt een datum, en met die datum ben ik het eens of niet... een simpele ja/nee kwestie. Geen interne monoloog, geen externe dialoog. Gewoon een blik op de kalender/agenda en klaar is kees....

Wie is Kees nu weer? 3e persoonlijkheid?

Wordt je er zelf ook niet gek van?
(voor ons is de diagnose al wel duidelijk hoor)

Hobby en ik babbelen niet... wij zijn het met elkaar oneens, zoals de traditie vereist.

Welke discussie? Hobby noemt een datum, en met die datum ben ik het eens of niet...

Ga je je nou nog een keer aan die traditie houden, of is het traditie geworden om de traditie overboord te gooien?
Daar vindt Greenpeace overigens vast iets van...

Eens worden Hobby en jij het toch niet, dus een vervolgdiscussie met je "andere ik" is ook tijd verknoeien.

Nou, laat Brutus, Brutus en Kees het maar met elkaar oneens zijn of juist eens en een datum noemen of juist geen datum noemen, waarover ze het met elkaar eens of oneens zijn en die datum dan op de kalender schrijven of dat juist niet doen, maar hoe staat het nou met die onverlaat, die de vaarvijver met zand wilde dempen en vervolgens asfalteren? Is 't ie al foetsie? Ik begrijp trouwens niet, dan anderen geen commentaar hebben op zo'n B-plan, maar dat zal wel aan mij liggen. Of zouden ze 'm soms niet serieus nemen?

In een quote (zo'n stukkie tekst op een vies geel ondergrondje) lees ik trouwens, dat-ie het plan heeft voor een MBFBBQ. Daar zal hij het dan wel flink druk mee krijgen. Volgens de forumstatistieken zijn er inmiddels 23.700 deelnemers en ook al zal daarvan hooguit 0,1% verschijnen (omdat het een Brabantse betreft), dan nog zal het flink druk worden op z'n balkonnetje.

die de vaarvijver met zand wilde dempen en vervolgens asfalteren?
Kunnen we daar mooi een circuitje aanleggen, en lekker met brandstofauto's gaan scheuren....
Die ene bejaarde die daar met zijn rollator wil gaan rondscheuren (met een hand aan het stuur, ondertussen met rotte tomaten smijtend) die slingeren we gewoon op de bon vanwege het verstoren van de geluidsoverlast....

Ik zou ff wachten met het dichtgooien van de vaarvijver..... Roel is dan wel uit zijn groene pakje maar niet lang genoeg voor ook een rollator en die gaat er vast wel wat van vinden en anders ik wel en dat wil je echt niet. Ik stel voor om maar weer eens een hek te plaatsen, dit keer wat steviger dan voorgaande versies.
Jullie doen het echt zelf hoor....

In een quote (zo'n stukkie tekst op een vies geel ondergrondje) lees ik trouwens, dat-ie het plan heeft voor een MBFBBQ.
Ha Jan Puff, als een iemand gepolinkt staat op het lijstje, dan zie je alleen de qoute met het vies geel ondergrondje als je klikt op het linkje
genegeerde inhoud.jpg

Als gij dan op zo'n linkje klikt, kun gij net zo goed het ploink lijstje leeg maken.

Speciaal en niet op verzoek, het paarse kleurtje van het heerschap Jan, als achtergrond van een quote, ziet er qua kleurschakering stukken beter uit dan het vuile geel, dat dan weer wel.
Alleen past dit niet qua kleur schakering bij dat smerige lichtblauwe achtergrondje.
alternatief kleurtje.jpg

Wijziging betreft, genegeerde inhoud.

Laatst bewerkt:
Hobby noemt een datum, en met die datum ben ik het eens of niet... een simpele ja/nee kwestie. Geen interne monoloog, geen externe dialoog. Gewoon een blik op de kalender/agenda en klaar is kees....
Hobby doet het anders, Hobby heeft een vrij open agenda.
Dus als Kees van Brutus eens in zijn agenda kijkt en aan de anderen laat weten wanneer Brutus van Brutus kan.

Als vervolgens enkele Berg bewoners ook kunnen, dan maakt Hobby een aantekening in zijn al geopende agenda.
Waarbij Hobby nog wel wil weten of er Berg bewoners zijn die blijven tot de volgende ochtend voor de eieren mit speck.

Qua overnachting voor bezoek is het hier altijd een beetje behelpen, waarbij ik wel kan schrijven dat de lederen bank in de woonkamer best wel lekker ligt
En zeker in de zomer als de mussen van de hitte van het dak vallen. is het in de woonkamer goed vertoeven.

Heerlijk 13 berichten die gewoon zonder haperingen te lezen zijn.
Na 13393 komt er echter weer modder naar boven.

=====
Schermafbeelding 2018-03-19 om 22.00.34.png

======
Gelukkig hoef ik van mezelf niet te weten wat er staat.

Heerlijk 13 berichten die gewoon zonder haperingen te lezen zijn.
Na 13393 komt er echter weer modder naar boven.

Geen idee wat je hier mee wilt zeggen... of eigenlijk wel, en zeg dan maar gewoon liever helemaal niets. Ruzie maken komt altijd beter tot zijn recht in de "serieuze" forums. Hier is het meer de gewoonte iemand af te plassen en dan gewoon verder te gaan alsof er niks aan de hand is...

Ik zou ff wachten met het dichtgooien van de vaarvijver.....
Roel is dan wel uit zijn groene pakje maar niet lang genoeg voor ook een rollator en die gaat er vast wel wat van vinden en anders ik wel en dat wil je echt niet.

Ik ook van jou. En Jan vast ook, al dan niet met rollator.
Hij moet nog steeds een scheepje bouwen rond die as-met-vertraging die hij van me heeft overgenomen.

Wat ik me afvraag:
zou de derde persoonlijkheid van Brutus niet Cees zijn?
Dan snap ik die discussies tussen de diverse persoonlijkheden wel.
Guttemetijd, wat ben ik blij dat die niet openbaar op het forum komen...
Dat zou me een partij bandbreedte kosten.
Dat kunnen 10.000 "Vrienden van het forum" niet bekostigen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back