het plannen van een Brabantse MBFBBQ.
Als ik het eens kan zijn over de datum, kom ik nog wel hoor....
Kunnen we het fijn met z'n tweeën over al het overige oneens zijn (want dat schijnt zo te horen tussen Friezen en Brabo's

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
het plannen van een Brabantse MBFBBQ.
Hobby en ik babbelen niet... wij zijn het met elkaar oneens, zoals de traditie vereist.babbelende figuren
Als ik het eens kan zijn over de datum, kom ik nog wel hoor....
Dat wordt dan een monoloog...
En weer iemand met een gespleten persoonlijkheid gespot...
Wie gaan deze discussie aan?
Bert en zijn "betere ik"?
Dat wordt dan een monoloog...
Hobby en ik babbelen niet... wij zijn het met elkaar oneens, zoals de traditie vereist.
Welke discussie? Hobby noemt een datum, en met die datum ben ik het eens of niet...
vervolgdiscussie met je "andere ik" is ook tijd verknoeien.
Kunnen we daar mooi een circuitje aanleggen, en lekker met brandstofauto's gaan scheuren....die de vaarvijver met zand wilde dempen en vervolgens asfalteren?
Ha Jan Puff, als een iemand gepolinkt staat op het lijstje, dan zie je alleen de qoute met het vies geel ondergrondje als je klikt op het linkjeIn een quote (zo'n stukkie tekst op een vies geel ondergrondje) lees ik trouwens, dat-ie het plan heeft voor een MBFBBQ.
Hobby doet het anders, Hobby heeft een vrij open agenda.Hobby noemt een datum, en met die datum ben ik het eens of niet... een simpele ja/nee kwestie. Geen interne monoloog, geen externe dialoog. Gewoon een blik op de kalender/agenda en klaar is kees....
Ruwweg tussen half April en half Juni.... Maar dat zouden jullie allang moeten weten....Dus als Kees van Brutus eens in zijn agenda kijkt en aan de anderen laat weten wanneer Brutus van Brutus kan.
Heerlijk 13 berichten die gewoon zonder haperingen te lezen zijn.
Na 13393 komt er echter weer modder naar boven.
Hij plast wel altijd heel erg veel dezelfde kant op.Hier is het meer de gewoonte iemand af te plassen en dan gewoon verder te gaan alsof er niks aan de hand is...
Ik zou ff wachten met het dichtgooien van de vaarvijver.....
Roel is dan wel uit zijn groene pakje maar niet lang genoeg voor ook een rollator en die gaat er vast wel wat van vinden en anders ik wel en dat wil je echt niet.