Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Pöpcørn is gebakken lucht.
Hebben we sinds een aantal dagen al genoeg last van hier.
Wou je daarmee zeggen dat je gevaren hebt????
Ik ben nog géén marineman tegengekomen, die ook echt zeeman was....
Dat je op die grijze boten een uniform draagt, wil niet zeggen dat je ook nog wat voorstelt. Zonder al dat wapentuig zijn marineboten alleen maar ongeloofelijk overbemande tobbe's waar men tien man nodig heeft voor het werk wat een koopvaardijman in zijn eentje doet, tussen de andere bezigheden door....
Ja natuurlijk weet ik dat! Ik heb niet voor niets een groot deel van mijn werkzame leven mijn uiterste best gedaan bier vanuit alle uithoeken van de wereld te proeven?
Laat me dan wat specifieker zijn, maar dan gebaseerd op jarenlang veldonderzoek:
Er is pils, en er is mislukt brouwsel waarvan men niet wil toegeven dat het mislukt is, en dan probeert men het af te doen alsof dat de bedoeling was, en alsof het "chique de Friemel" is om dat te drinken.
Maar net zoals kaas niks anders is dan bedorven melk, en exclusieve franse of Zwitserse stinkkazen alleen maar NOG ERGER bedorven melk is, zo heb je niet "verschillende bieren waarvan er een soort pils heet"... nee nee, dat is wat die mislukte brouwers je willen doen geloven! Maar dat is NIET zo....
Geen flauw idee.Wie zegt dat JIJ tot WE behoort? Nou?
lijkt mij over duidelijk dat "ik" en "we" geen relatie in deze kwestie hebben.We hebben ergens last van?
Ik heb nergens last van.
Wat jij eigenhandig op- en aftrekt hoef ik niet te weten.Ikke nie(t) (waarbij de letter "t" facultatief is)
Als jij denkt dat kookkunsten zich beperken tot het pannetje op het vuur zetten en er weer afhalen, is kopje thee al een uitdaging.Je ZET een pannetje op het vuur, of je NEEMT een pannetje van het vuur.
En jij meent iets te kunnen roepen over MIJN kookkunsten?
Jij je zin: deze is grijs, nogal licht grijs, maar beslist grijs.Voor jou een plaatje opgezocht en vertel mij maar eens of deze grijs is!
...Recept voor broodschotel.
Je neemt een vuurvaste schaal waarvan je de bodem bedekt met drie-dagen-oud brood (en dat is altijd even opletten geblazen. De eerste keer dat ik dit thuis at had ik twee dagen geen brood kunnen eten.)
Daaroverheen leg je een laag rabarber, dan weer een laag brood, dan weer een laag rabarber, dan weer een laag brood en dan moet je op gaan letten hoe diep je schaal is.
Je kunt natuurlijk proberen de bovenste laag boterhammen ietsje aan te drukken maar dan bestaat de kans dat de rabarber langs de zijkanten weer omhoog spuit.
Dit geheel bestrooi je met kaneel, dat zet je in de oven, laat je drie kwartier staan.
Je kunt het ook een uur laten staan en als je niet van broodschotel houdt kun je het weken laten staan. Alleen, kun je dan je oven niet meer gebruiken.
En op bepaalde plaatsen zelfs bruin. Roestbruin, om exact te zijn.
Iemand heeft hier duidelijk zijn tijd "zitten verbrassen".
Let op: "zitten"!!! Wat deed jij ook alweer het grootste deel van de tjd dat je zo'n blauw of wit show-uniform aanhad? Precies...
't Is maar goed dat de Hr. Ms. Haarlen zo'n ge-recycelde Tupperwareboot is, anders had die ook dat mooie roestbruine kleurtje gehad met jou aan boord!
By the way: is die roeiboot van je nu ein-de-lijk eens af?
Toen ik nog Mod was (in een heel grijs verleden) had je al beloofd ons te vergasten op een rondvaart in dat ding...
Ik begrijp dus, dat ik mijn recept voor een echte Hollandse, winterse ovenschotel wel op mijn buik kan schrijven?
Weet trouwens iemand op welke datum ze in Seoul 1 april vieren?