De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat hebben spelfouten met begrijpend lezen te maken?

Wanneer er veel fouten staan waardoor de teksten moeilijk te begrijpen zijn dan komt vanzelf het begrijpend lezen om de hoek kijken.

Het mysterie rondom Jan zn boeken is overigens nog steeds niet opgelost. Hoe kwamen deze in eerste instantie onder water terecht? En hoe krijg je ze weer boven water in een dusdanige staat dat de informatie over begrijpend lezen nog te begrijpen valt? Want zover ik, met begrijpend lezen, begrepen heb liggen die boeken nog onder water en ik vraag me nu al dagen af waarom.

Je moet je hier niets afvragen, althans niet al te lang, men gaat daar wat van “denken” .....:rofl:

Je moet je hier niets afvragen, althans niet al te lang, men gaat daar wat van “denken” .....:rofl:

Doorgaans lukt dat heel goed! En vrij gauw heb je altijd in de gaten wie je wel of wie je niet serieus moet nemen. Maar aangezien dit Jan betreft waarbij de paperclips zelfs exact recht op het bureau liggen vraag ik me toch echt af hoe zijn boeken onder wat terecht gekomen zijn. Er is bij Jan namelijk nog nooit wat onder water verdwenen. Zelfs niet de boekhouding van de Wok.

Nee want het was inmiddels verdwenen, dus is het er niet, en het kan niet twee keer verdwijnen, mr snugger.

Oh meneer Puf, is toch van de cavalerie?
Hij heeft een geweer, zij het dan op perslucht.
En tegenwoordig ook een brandspuit, zij het dan nummertje 11.
Die jongen komt er wel.

Zei iemand puf? Big Bah Business?

farting_elephant_small.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back