Even nagetrokken Roel,
Taurus Flyer
Wát? Is dat alles? Eén simpel linkje met een "verklaring" waarom jij het woord Umlaut met een kleine letter schrijft? Het is en blijft een Duits woord hoor. Hier in Nederland hebben we daar een geheel eigen woord voor. Maar dat wist Jan je al te vertellen: het woordje "trema".
En in je "verklaring" met wel
vijf woorden eigen tekst wéér een fout.
Sjongejongejonge... Dat valt me bitter van je tegen.
De komma na mijn naam hoort daar niet te staan.
Dat moet óf een punt, óf een dubbele punt zijn.
Ik wacht nog op je "verklaringen" van je andere blunders, en dan laat ik voor het gemak je smoes over het niet gebruiken van de letter "q" maar voor wat het is. Want een smoes is het:
Taurus Flyer zei:
Als ik er écht een nodig heb dan copy-past ik er een!"
(Waarin overigens wéér een taalfout staat, maar dat terzijde)
Een paar adviezen mijnerzijds.
1) Als jij hier vaker wenst te vertoeven, dan ga je echt meerdere keren de letter "q" nodig hebben, anders word je nóg genadelozer neergesabeld dan nu al het geval is.
2) Af en toe je toetsenbord schoonmaken wil wel eens helpen.
Zeker nadat je (al kruimelsproeiend) sprits hebt zitten eten.
Dat komt de leesbaarheid van je berichten in ieder geval ten goede.
En met betrekking tot "leesbaarheid" kun je alle hulp gebruiken die er nodig is.
Trefwoorden: hak, tak, chaotisch, technocratisch gewauwel, zelfverheerlijking
3) ik heb je 4 jaar geleden een paar persoonlijk berichtjes gestuurd in mijn functie als moderator van dit forum. Die heb je ongetwijfeld nog ergens gearchiveerd. Lees ze nog eens door, maar nu goed. Als je ze niet meer hebt, wil ik ze met alle plezier hier posten. Ik heb ze namelijk wél gearchiveerd.
@Ramses:
dank je wel voor de link! Zeer toepasselijk.
Alleen zitten wij nu met dat :bad-words: melodietje in ons hoofd. Jeugdsentiment... Dank je wel!