De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
...................
Let wel, van alle lucht op de aarde, pik jij met je machine alleen de zuurstof er uit.
Een gewoon gezond mensch kan tot zo'n 19% aan zuurstof in de lucht nog best wel functioneren.
En wat pikt die gewoon gezonde mensch uit alle lucht op de aarde? Nounounou nou?

Nu wil ik een Brabander uiteraard geen gewoon gezonde mensch noemen, zeker niet als die ook nog woont in het oostelijke deel van Noord-Brabant, maar al dat hoogdravende gezever over een enorm fotografisch geheugen en hoog intelligente en bijzonder doordachte berekeningen komen slechts op één ding neer: de verveling heeft toegeslagen, er wordt maar wat geleuterd en er wordt niet nagedacht. Ik zou dus zo zeggen: ga zelf eens aan die puzzels beginnen in plaats van te proberen er anderen mee op te zadelen.

Laatst bewerkt:
komen slechts op één ding neer: de verveling heeft toegeslagen, er wordt maar wat geleuterd en er wordt niet nagedacht
Denken doe ik zo wie zo niet op de Berg.
Maar de verveling, ja het was vandaag zo heftig tussen al het geleuter door, dat ik het zuidelijk balkon met de hogedrukspuit kennis heb laten maken.
Morgen is de keukenvloer aan de beurt voor een sopje.
En als ik dan toch aan het kliederen ben, dan gaat in dezelfde flow de badkamer er ook even bij.

Het andere balkon, aan de oostzijde.
Die doe ik even chemisch reinigen een dergelijk milieu delict valt in Brabant toch niet zo op.

tonnen-boeien1-300x232.jpg

Mogen wij weten met welk chemisch middeltje jij bezig bent geweest?
Goed hè, ze zijn toch de balkons aan het renoveren dus een handje helpen kon zo leek mij geen kwaad.
Een beetje met weinig water verdund zwavelzuur 96%, dat gaat als een tierelier.:D

Laatst bewerkt:
Dit is toch het nieuwe recycle principe?
Als je het zelf niet meer kunt gebruiken, stel het ter beschikking aan de volgende.

Zo te zien is er weinig mis met het balkon zelf.

Hobby wilde de onderburen even bedanken voor hun goede zorgen.
Wat jullie niet zagen was de tekst op de onderkant van het balkon:
"Bedankt voor de gratis house-muziek om 03:30!!"

Jongens slecht bericht van mien moat Hobbyist. Ik sprak hem net. Hij ligt met 2 gebroken benen in het ziekenhuis! Heftig! Wat blijkt nou.. Hij stond binnen ergens naar de bekende weg te zoeken toen hij buiten ineens HELP HELP hoorde schreeuwen. Hij als een held naar het balkon gerend om te gaan kijken of er iemand hulp nodig had. Wat denk je? Geen balkon meer..

Beterschap Hobby!

Fake news!
Na een afdaling van ca 4,5 m hoogte met de bekende versnelling van 9,8 m/s2 geeft Hobby een dusdanige indruk dat de trottoirtegels echt niet zo zouden blijven liggen als op de foto blijkt.

Kijk eens naar je handen, meneer Westerink...
Volgens mij heb je voor je post 17313 schreef je beide duimen tot het bot afgekloven.
Niet eens gezogen, nee: gekloven.
En hoe moet dat straks met de ( nu nog) aanstaande mevrouw Westerink?
Die zit na de langste dag (versie 2020) mooi met een kerel zonder duimen opgescheept.
Heb je toch mooi een probleem op Facebook.

Tja, gezien de tijden waarin we leven zal de aanstaande mevrouw Westerink vermoedelijk nog wel een tijdje de aanstaande mevrouw Westerink blijven. Op 5 juni zal er nog wel steeds 1,5 meter afstand gehouden moeten worden en bij een huwelijk is dat niet zo handig. Dat er maar 30 gasten aanwezig mogen zijn is dan weer een voordeel want dat scheelt aardig in de kosten. Maar ja, wie mag dan wel en wie mag niet komen? Dat levert weer scheve ogen op. Dus dat wordt dus uitstellen.

Hou op schei uit. Hele huis vol troep met de datum en mensen uitgenodigd. Alles gepland en geregeld en waarschijnlijk was de helft voor niks. Kost alleen maar geld in plaats van dat het bespaard. Maarja. Als dat ons enige probleem is in deze crisis dan valt het eigenlijk wel mee. We hopen dat zoveel mogelijk kan door gaan. De balkonsessie is in ieder geval al afgelast maar dat komt niet door Corona.

Hele huis vol troep met de datum en mensen uitgenodigd. Alles gepland en geregeld en waarschijnlijk was de helft voor niks. Kost alleen maar geld in plaats van dat het bespaard.
Je mag dat best wel allemaal gratis als het niet over de datum is, doneren aan de voedselbank, zullen ze echt niet moeilijk over gaan doen.

De balkonsessie is in ieder geval al afgelast
Kijk kijk, daar komt het aapje uit de mouw gekropen.
Je hebt natuurlijk op het balkon staan te springen om de stevigheid te testen.
Daar wordt het alleen maar zwakker van, er was ook maar heel weinig chemie voor nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back