Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ho ho, komkommers zijn wel degelijk lekker, als westlander weet ik dat maar al te goed. Hoe je komkommer op smaak krijgt ga ik natuurlijk niet zeggen. In ieder geval niet met houtskool, pillen , ghb, of zeewater.
Tja, als we dan toch in het Westland én in de groenten zitten kan natuurlijk een onvervalst Westlands lied niet ontbreken:
Och, het westland heeft wel wat meer te bieden hoor, maar ik heb gewoon geen zin om dat uit te leggen. Het heeft ook geen zin. Gelukkig kan ik mijn ouders weer bezoeken en staat er steevasr komkommer op tafel,
Ja ik zie wel dat je hysterisch hebt geschreven.Eén van de cultuurhisterische hoogtepunten was het schuurtje van Jan, maar ja... dat is ondertussen ook verleden tijd.
Ja ik zie wel dat je hysterisch hebt geschreven.
Htet is nu dus, als er geschreven/gesproken wordt over het schuurtje van Jan, gaat tie niet meer meteen over de plas?
Dat niet alleen, die boodschappentas met wieltjes moet het vrachtruim in, dus ik verwacht zo'n beetje dat de slang een tikkeltje te kort zal zijn.Ik veronderstel dat Jan niet meer zo gauw 'over de plas' gaat, aangezien vliegreizen toch wel behoorlijk beperkt zijn geworden.
Ik begrijp dat Hobby en ik straks achtervolgd gaan worden door een 'meneer op leeftijd'?Laat ik allereerst opmerken, dat ik heus wel gelezen heb, dat twee wannabe-lolbroeken weer eens opzettelijk krenkende bewoordingen over mijn elektronica-lab hebben neergepend. Ik zal daar verder geen commentaar op leveren, ze krijgen daar te zijner tijd spijt van.
Nee, ik heet geen Jomanda en draag geen blauwe jurk, maar toch was mijn voorspelling weer goed...Dan wil ik ook nog even vaststellen, dat toen dhr. Van Essen zich als journalist voordeed om stiekem even in mijn lab rond te kunnen kijken, de splitsing van de zeven Westlandse gemeenten reeds een feit was. Hij vertoefde toen dus niet in het Westland, maar in Midden-Delfland, de cittaslow hoofdstad van Nederland.
Ik begrijp dat de Bergslijter sinds kort concurrentie heeft?Tenslotte die boodschappentas-op-wieltjes: die heb ik niet meer. Ik kon daarmee niet overweg, dus na twee weken is die omgeruild voor een vaste concentrator en een home-fill systeem. Bij het home-fill systeem behoren twee flesjes, die ik zelf kan vullen om ze daarna als ik uithuizig ben weer te legen.
Mijn conditie is van minder belang.Ik begrijp dat Hobby en ik straks achtervolgd gaan worden door een 'meneer op leeftijd'?
Hoe het met Hobby z'n conditie zit weet ik niet, maar ondergetekende loopt op z'n (bijna) 63e levensjaar tijdens de coopertest nog ruim boven de 2.300 meter. Succes, Jan.
Elektronica lab te huur, met leuke bijverdienste, elektra in ruime mate al aanwezig.Zelfs het resterende afval kan minimaal kostenneutraal worden afgezet.
Ja, allemaal leuk en zo, maar d'r staat 'Werkplaats' op de deur.Elektronica lab te huur, met leuke bijverdienste, elektra in ruime mate al aanwezig.
Dit werpt een geheel nieuwe blik op de halstarrige houding dat een MBF...BBQ.... niet in Maasland gehouden kan worden.Ja, allemaal leuk en zo, maar d'r staat 'Werkplaats' op de deur.
Wij* weten dat dit natuurlijk een van de grootste joksels van de eeuw is, maar toch...
@Christian Westerink is al weer zo'n 4 dagen officieel uit de lock-out, owkee tijdens het organiseren een MBF...BBQ... is te er wel ff bij betrokken.Verspilde moeite, @Christian Westerink probeert mijn reputatie van om de brei heen te draaien te imiteren.
Net zoals een poging om naar de bekende weg te vragen.
Hij staat op de nominatie voor ploink, maar aangezien ik mijn emotie best wel goed onder controle heb en het op de berg, naast het denken ook uit heb staan, reageer ik niet meer op zijn schrijfsels.
Tenminste niet meer tot eind mei 2020.
Ik snap je vraagstelling niet helemaal.Is het de bedoeling dat ik er nog iets van geleerd heb?