En maar klagen over de hekjes......Heej hallo! Ik ook hier?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En maar klagen over de hekjes......Heej hallo! Ik ook hier?!
Zorg jij eerst maar, dat bij de MBFB-Brandweer alle neuzen dezelfde kant op wijzen. Als dat al niet lukt kun je natuurlijk vergeten, dat je enige kans van slagen hebt bij de gehele MBFB-Community. Ik had het dan ook over 'kundig genoeg'.Heej hallo! Ik ook hier?!
Voordat je daar aan begint, ff wachten.Oef, lijkt erop dat er een behoorlijke klus ligt dan na al die jaren. Maaien, onkruid wieden, nieuw gras zaaien....
Kunnen we geen rookvrije zone maken daar. Wat een smerigheid zeg. En nergens tapijt om het onder te vegen. De eerste zakken zijn al gevuld en nee die inhoud wil je niet in je broekzak.
Zie je handel?
Zeker ! Doe je mee ? met wat tuingereedschap, wat voldoende aanwezig is, krijgen we hem best aan het praten.
Bergwiet??
(wel een best hekje erom hè)
Zie je dat Duke Puff, de wiet topper heeft zijn eigen gereedschap.Van mijn tuingereedschap blijf je af!
We maken het weer keurig schoon hoor ! Tsjongejonge, zeker een nieuwe vriendin.Van mijn tuingereedschap blijf je af!
Ja dat is lekker zeg, krijg ik van het Bergmanagement een bezem en een paar zakken. En dan mag ik die zakken weer niet vullen. Het is net een echt management, de communicatie is ver te zoeken. Ik ga wel op zoek naar een karretje.En aan zakkenvullers hebben we hier een broertje dood; als je die functie ambieert moet je niet op de Berg zijn, maar in Den Haag..