Roel van Essen
Forum veteraan
Weinig gereden in je Landrover zeker. Dáár word je pas ziek van....Bijna elk jaar wel een paar dagen ziekelijk geweest, dit jaar nul komma nul.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Weinig gereden in je Landrover zeker. Dáár word je pas ziek van....Bijna elk jaar wel een paar dagen ziekelijk geweest, dit jaar nul komma nul.
Dit kan natuurlijk niet of ben je op tijd terug in de meer geciviliseerde wereld voor het oliebollen bak festijn?Ondertussen ergens buiten de Berg:
Zou @Vale Ouwe ook daar in de buurt zijn? Hij schijnt nogal handig te zijn met het hak bijltje.Daarnaast zie ik, dat het kampvuur niet wordt gestookt met dat hek, maar met complete bomen. Je ziet dat ook aan de stompjes zo hier en daar op het terrein. Er is daar trouwens ook heel wat kaalslag, dus hij is er vaker geweest.
Dat Puffdomein is eigenlijk nog eens niet zo gek bekeken een uitvlucht uit de dagelijkse sleur.Dat Puffdomein komt mij niet bekend voor, dus niet in de buurt, en ik blijf natuurlijk gewoon thuis.
Hoewel net even snel op en neer geweest naar Kampen voor wat vuren latjes en Balsa Plankjes.
Ja al die latjes zo maken is best wel een pens werk, ook met een cnc machine is het veel werk.Het is de bedoeling daar eerst een tijdje luchtig mee om te gaan.
Al is het maar 4 minuten.En als ik voor elk geïnvesteerd uurtje bouwen een uurtje vliegen terug krijg, zal ik niet gaan klagen.
Loop dan even een rondje om de slijterij, daar staat nog het één en ander naast de glasbak.Zo hou ik wel wat extra tijd over voor andere dingen.
Alle Bergianen een beter 2021 gewenst dan 2020 was.
Iedereen op de juiste wijze het nieuwe jaar begonnen?
Oftewel met een kater-maar-oh-wat-was-het-gezellig-gisteravond?
Mooi zo.
Over tot de orde van de dag dan maar en op naar tafel 4.
Ik krijg dit jaar niets en iets meer van niets is nog minder dan niets, u bent bedankt!Ik wens iedereen uiteraard iets meer dan waar hij recht op heeft.