Roel van Essen
Forum veteraan
Schulden zijn ook maar relatief.
Vertel dat eens aan een van de slachtoffers van de kinderopvangtoeslagaffaire...
(Leuk woord voor scrabble overigens... Of voor 27-letterwoordenlingo)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Schulden zijn ook maar relatief.
Letters tellen is niet je beste kunnen, kinderopvangtoeslagaffaire 26 letters.(Leuk woord voor scrabble overigens... Of voor 27-letterwoordenlingo)
Lezen is ook nog steeds niet jouw grootste verdienste hé?Hoezo zou ik dat moeten gaan vertellen?
De eindverantwoordelijken zijn er tussenuit gepeerd.
De verantwoordelijken zitten nog op het pluche.
Klopt. Daarom heb ik er ook niet m'n beroep van gemaakt én speel ik geen Lingo.hobbyist zei:Letters tellen is niet je beste kunnen, kinderopvangtoeslagaffaire 26 letters.
Correct, het is zoals het is.Lezen is ook nog steeds niet jouw grootste verdienste hé?
Oh dat, dat is een andere soort schuld, het schijnt dat de (r)overheid nu wel weer de schuld bij die mensen gaat terug betalen.Ik had het over de slachtoffers van deze onverkwikkelijke affaire.
Zo'n wijs iemand hadden we ook in het gezin.Ik denk dat mijn vader het eigenlijk helemaal niet zo slecht heeft bedacht.
Een niet brabo?Zo'n wijs iemand hadden we ook in het gezin.
Dus jij had een vrije beroeps keuze.
Ikke niet.
..................je benoemt een voorval wat duidelijk alle grenzen heeft overschreden.
Een beetje lobbyen kan helpen.
Pardon, één persoon is aan het klooien naar één persoon toe en dan moet de rest daar onder lijden?Wat denken jullie van het sluiten van de MBF-Berg voor een etmaal vanwege lawinegevaar? Grensoverschrijdend of niet? Nounounou nou?
Ikke had die vrije beroepskeuze ook niet. Ik kan mijn verhaal echter niet in zo weinig woorden kwijt, dus hopelijk is Christian al naar bed.
Ik zou maar opletten en de hekjes goed achter je sluiten, voor je het weet ben je de volgende.een kudde struisvogels over me heen
Waar waren we?![]()