De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het loodjesblaaspijpje van de Bergbeveiliging en nu ook in Hell.
Is iets meer dan auw, daar maak je graag een ommetje voor.
Voor mij zou dat een reden zijn om niet de plisie te laten komen maar de knokploeg van defensie.

Eerst met scherp antwoord geven op het luchtige lood en dan pas vragen stellen.

Het loodjesblaaspijpje van de Bergbeveiliging en nu ook in Hell.
Is iets meer dan auw, daar maak je graag een ommetje voor.
Voor mij zou dat een reden zijn om niet de plisie te laten komen maar de knokploeg van defensie.

Eerst met scherp antwoord geven op het luchtige lood en dan pas vragen stellen.

Ik zou me, als ik jou was, maar niet in die gelederen mengen.
In het geval van ongenode gasten met kwade bedoelingen zal uiteraard het beroep op noodweer aangevoerd worden.

Of we nou met loodpijpjes gaan blazen of met een paar voetbalvrienden door de stad gaan lopen. Er zit toch nog wel enig verschil in. Maar het gaat om het resultaat wat telt. Toch? Ik las gisteren dat de eerste bankrekeningen zijn geblokeerd, de eerste scooters en wagens vast opgehaald. En die arme jongetjes worden hoofdelijk aansprakelijk gesteld. Nou dan hebben ze een reden om huiliehuilie te doen.

We gaan het zien. Er zullen weinig vette kippen tussen zitten, als ze überhaupt al veren hebben.
20 jaar niets te verhalen is uiteindelijk nog altijd niets.

Het is nog minder dan minder, 20 jaar plukken is 3 jaar schuldsanering en naar die overige 17 jaar mogen ze fluiten.
Niet elke schuld aan de samenleving wordt na 3 jaar gesaneerd, moet ik na zoeken.
In ieder geval ben je voorlopig mooi geklooid als zak.

Burp is de laatste tijd wel lekker kort van stof. Waren we niet van hem gewent.

Laten we zeggen dat het, na de acute straf, met een langdurige vorm van sociale dienstverlening verder moet worden gecompenseerd.
Let wel, ik heb het niet over werkstraf.

Wie zich niet weet te herkennen wanneer ik "ons" gebruik, weet dat hij hij niet tot ons behoort.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back