Zonder foto geloven we ook dat niet natuurlijk....Maar hij is ergetuige mijn wallen onder m'n ogen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zonder foto geloven we ook dat niet natuurlijk....Maar hij is ergetuige mijn wallen onder m'n ogen
![]()
Wallen onder de ogen? Aan me hoela, het is elke keer een andere smoes om onbekwaam stuurmanskunst af te schuiven op een ander.Bewust zetten we geen foto's o.i.d. op internet. Maar hij is ergetuige mijn wallen onder m'n ogen
Het is een zwart/wit foto, ben je kleurenblind of zo?Mis de blauwe vlag van de verkeerde wal varen.
Dat kan ik me voorstellen. Als het arme kind de helft van jouw DNA heeft... Ook beeldschermen hebben gevoel, hoor!Bewust zetten we geen foto's o.i.d. op internet.
Proficiat, maar ook daar zijn we* niet nieuwsgierig naar.Christian Westerink zei:Maar hij is ergetuige mijn wallen onder m'n ogen
![]()
Wow, het niet mee bemoeien is één van de meest verstandige forum berichten die je ooit hebt geschreven.Zijn of haar mag Hobby zelf bepalen. Bemoei ik me niet mee. Maar dat terzijde.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand......(need I say more?).Oh? waar dan?
Lijkt-ie dan zó erg op z'n vader? Dan is dat begrijpelijk.Bewust zetten we geen foto's o.i.d. op internet.
Egnie! Daar trappen we niet.
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand......(need I say more?).