De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damsel ..........

@Roelo: geloof ik helemaal niets van, ben je veel te jong voor...
De enige die daar met recht van spreken iets over kan zeggen is Jan(alias Corrien) natuurlijk.

Ja... en met hele " diepe" spreuken!
Maar... die ken ik ook!

tegeltjeswijsheid.jpg

Laatst bewerkt:
Aangezien er blijkbaar iemand aan mijn ignore list heeft zitten kolonialen kom ik dit bericht tegen in het buitenbergse:

[post1]

De titel is veelzeggend. Ik wil het alleen even met jullie delen, ik onthoud me van commentaar (op dit moment).

Laatst bewerkt door een moderator:
Jan, het is jammer dat ik mijn praktijk gesloten heb maar ik heb wel collega's die dat zure, passief-agressieve gedrag van jou héél goed kunnen behandelen. Stuur me maar een PB'tje dan lossen we het heel discreet op. Misschien is er ook wel wat te doen aan je identiteitscrisis, die zo treffend tot uiting komt in het steeds wisselen van je avatar.

Ik weet dat je het heel moeilijk vindt dit aan te horen maar; je bent een fijn mens, je hebt wat rottig gedrag maar dat krijgen we er best uit hoor. We houden tóch wel van je.

Jan, het is jammer dat ik mijn praktijk gesloten heb
Helemaal niet!

maar ik heb wel collega's
Die Psygho zeker? Laat maar!

...dat passief-agressieve gedrag....
Wat is het nou? Passief of agressief? Beide tegelijk lijkt me stug, maar daar zul jij wel weer een vreselijk lang verhaal omheen weten te l*llen.

dan lossen we het heel discreet op
Niks achterkamertjespolitiek. Als er hier iets opgelost moet worden doen we dat met open vizier en volledig 'in the open'.

het steeds wisselen van je avatar.
Vanwege de hartverwarmende reakties (van: "nu is mijn beeldscherm stuk" tot "is dit in het kader van Haloween?") heb ik maar besloten terug te gaan naar mijn oorspronkelijke avatar. Die lijkt trouwens toch het meest op mijzelf, meer dan mijn spiegelbeeld.

Ik weet dat je het heel moeilijk vindt dit aan te horen
Volgens mijn duifje moet ik inderdaad een keer naar de audiciën. Hoe jij dit te weten bent gekomen is mij een raadsel.

We houden tóch wel van je.
Daar was ik al bang voor.

Aangezien er blijkbaar iemand aan mijn ignore list heeft zitten kolonialen....
Dat zal die van Sommeren wel geweest zijn. Die is kampioen ignore-list.

Corrien zei:
...Ik wil het alleen even met jullie delen...
Dat zal de eerste keer zijn ... Zelfs de tipan-saus is verdwenen als jij voor mij in de rij bij de Wok-Inn staat.

Corrien zei:
ik onthoud me van commentaar (op dit moment).
url

jawel hoor....."Does a bear shit in the woods?"

Stevo shits in the woods too you know:rolleyes: Stevo shits in everything if he has the diami (een noot hoger dan diaree;))

En ik denk dat er nog iemand diami zal hebben als er weer eens royalties zullen moeten betaald worden voor het gebruik van een gepersonaliseerde avatar.

Ik betaal ze wel voor je Jan, als hem deze keer maar laat staan en niet weer vervangt door dat euh, juist ja...

Stevo

Voor de argeloze meelezertjes, die denken dat het hier allemaal een bedenkelijke kant op gaat:

- jullie hebben gelijk, het gaat hier een bedenkelijke kant op.

Er zijn verklaringen:

- Stevo is een Belg. Dat is gelukkig niet besmettelijk, maar wel chronisch.

- Niek is Niek. Dat is eveneens een niet-besmettelijke, chronische aandoening.

- Stevo is een Belgische flik, Niek is een buitenbergse moderator.

NEED I SAY MORE?

Dus één advies wat je met dit soort types moet doen:

url

Kijk...
Jan heeft, ondanks zijn (uche) "respectabele leeftijd" (proest) wat geleerd.
(sorry, ik geloof dat ik een griepje op ga lopen of zo)

Noem de naam van Ron van S., in combinatie met "ignorelist" en hij gaat erop af als een vlieg op de stroop, leest alle posts van Ron en onthoudt één term:
"Plonk".
Kort en bondig, geen "gedoe" zoals de huidige term van "rotzooien in de 2e kamer der Staten Generaal" tegenwoordig luidt, nee gewoon recht voor z'n raap: "Plonk".
Ongeveer hetzelfde geluid als wanneer je een doorsnee Maaslander in één van de (daar overvloedig aanwezig zijnde) sloten fl*kkert.

Ik heb overigens wel nieuws voor je, Jan:
Je kan een mod niet "plonken". Ooit heeft Bertus dat met mij geprobeerd toen ik nog mod was, maar helaas... dat lukte hem niet.
Toen ik weer "gewoon" user was, was Bertus al weer een paar maanden bedaard en de noodzaak tot "plonken" verleden tijd.

En by the way: je kan je Hoofd Bergbeveiliging wel "plonken", maar dat houdt wel in dat je het gehele Opleidingsinstituut voor hoogbegaafde Schildpadliefhebsters tegelijkertijd "plonkt".
En wie warmt dan 's avonds jouw kruikje op voor je het bed in duikt?
Precies.... niemand. Ook Harige Helga niet.
En kouwe voetjes zijn bijzonder onprettig in dit jaargetijde, wist je dat?

Kijk...
Jan heeft, ondanks zijn "iets vorderende leeftijd" ...........
Enig respect graag!

Je kan een mod niet "plonken".

Shakespeare zei het al: "To plonk or not to plonk, that's the question".

Waarom kan een mod mij dan wel plonken? Kijk, ik vertoon mij al tijdenlang niet meer bij het indoor vliegen omdat die Niek daar dan ook is. Die plonkt mij daar continu, tegen mijn knieën, tenen, hielen en waar 't ie me maar kan raken. Zelfs tegen mijn voorhoofd :nosmile:.

Stel je voor: je zit in kleermakerszit op de vloer van een gymzaal. Daar komt dat groene geval van Niek aan. Je bukt. Je hoort 'bonk'. Dat was de muur. Je bukt dus maar eens nog dieper. En ja hoor, dan is het 'plonk'. Tegen mijn voorhoofd.

En waar ik dan echt pisnijdig van kan worden zijn de woorden 'sorry, ik deed het niet expres'. Ja hoor, dank je de koekoek, niet expres. Hoe groot is een gymzaal? Wie vliegt daar precies in de richting waar het publiek zich ophoudt?
Wie weet uit de 20 man, die daar zit precies mij te vinden? Juist, dat is Niek! Helemaal ten voeten uit Niek!

En wie warmt dan 's avonds jouw kruikje op voor je het bed in duikt?
Precies.... niemand.
Dat heb je goed gezien, NIEMAND. Als ik ergens een hekel aan heb is het een voorverwarmd bed. Of dat nou met een kruik, elektrisch of door één van onze katten is. Soms maakt één van de drie huisdieren namelijk wel eens de vergissing om aan mijn kant van het bed te gaan liggen. Flanellen lakens/dekbedovertrekken vind ik dan weer wél prettig, maar die zijn nog niet tevoorschijn gehaald. Ik ga meteen maar eens vragen wanneer dat gaat gebeuren.

En kouwe voetjes zijn bijzonder onprettig in dit jaargetijde, wist je dat?
Wist ik al. Ik weet trouwens nog wel meer lichaamsdelen, waarvan het onprettig is als ze koud zijn. De uitzondering is mijn hoofd, dat houd ik graag te allen tijde koel.

... Ik weet trouwens nog wel meer lichaamsdelen, waarvan het onprettig is als ze koud zijn. De uitzondering is mijn hoofd, dat houd ik graag te allen tijde koel.

Ik zal Niek vragen of hij z'n vliegertjes voortaan in de ijskast wil bewaren.
Of z'n Aap een glas ijswater mee wil geven tijdens de vlucht...:D

beperking.

Trouwens , zijn de door Roel opgeleide Kyoku-dames ook bedreven in het fierljeppen(zomertijd) en natuurlijk het klunen(wintertijd)?

Laatst bewerkt:
opvallend

Het valt mij op dat tekens nadat ik een post alhier heb geplaatst het opvallend stil blijft. Uitzondering o.a. is Jan die reageert. Of lijkt dat maar zo?

Nee hoor, dat lijkt niet zo!

Als je onze roemrijke MBF-Berg geschiedenis (de-berg-van-mij) door zou nemen vanaf pak-m-beet blz. 20 zou je mogelijk weten waarom. Doe je dat niet, dan blijf je altijd in het ongewisse. De keuze is aan jou.

Disclaimer: als je de MBF-Berg geschiedenis helemaal hebt bestudeerd levert dat geen garantie, dat je het antwoord daarna wél weet. Daar hebben wij zelf ook chronisch last van. Er zijn legio vragen, waarbij wij zelf ook met verbijstering moeten vaststellen, dat we het antwoord nog steeds niet weten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Het valt mij op dat tekens nadat ik een post alhier heb geplaatst het opvallend stil blijft. Uitzondering o.a. is Jan die reageert. Of lijkt dat maar zo?

Je kunt je natuurlijk ook afvragen of je post dan wel zinvol is geweest.
Jan reageert doorgaans op zulke postings, niet omdat hij je aardig vind, maar gewoon om de goede orde op de Berg te bewaren.
Wat doe je hier eigenlijk ? Ik heb nog een gratis kaartje voor de kabelbaan voor je.

Misschien dat Roel zelf een keer moet worden "GEPLONKT"?

Kijk nou eens zelf naar het hierbovenstaande... Noem je dat een "zinvolle" bijdrage aan het Berg-epos? Nou? Nounounou?

Waarschijnlijk ben ik al door diverse lieden geplonkt, dus: be my guest.
Voordeel is dat je er zelf weinig van merkt.

Dit antwoord is door mij 14 minuten na de door jou gestelde vraag gepost. Als dat jouw opvatting is van "opvallend lang" ben je óf een ernstig geval van ADHD, óf je hebt op die avond weer eens veel te diep in het glaasje (of moet ik zeggen: kruik"?) gekeken en die geledigd, waardoor je een enorme hoofdpijn hebt. Tja, en met een enorme hoofdpijn kunnen minuten wel uren duren natuurlijk...

Trouwens , zijn de door Roel opgeleide Kyoku-dames ook bedreven in het fierljeppen(zomertijd) en natuurlijk het klunen(wintertijd)?

Wederom een absoluut onnutte poging tot bijdrage. Oké, er is vooruitgang: er wordt nu tenminste van "dames" gesproken, maar de rest van bericht blinkt uit in onnuttigheid. Bovendien: waar bemoei je je mee? De opleidings-syllabus voor deze dames is door een ieder in te zien op Jan's kantoor. Waar dat is, kan je zelf opzoeken.

Met bovenstaande is gebleken dat dat maar zo lijkt.
Blijft over de terechte vraag van Rhelie:

Wat doe je hier eigenlijk ? Ik heb nog een gratis kaartje voor de kabelbaan voor je.

(Pssst, Rhelie: toch wel enkele reis hoop ik?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back