Zien wij hier de locatie van de najaars-MBFBBBQ?
Ik denk het, Jan.
Is de locatie wel MCP gecertificeerd???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zien wij hier de locatie van de najaars-MBFBBBQ?
Ik denk het, Jan.
Zal wel niet, het is hier een nette buurt.
OhWat doe jij er dan???:rolling:
Zal wel een babbeltruc hebben gebruikt om zich daar te mogen vestigen...
.........was de verkopende partij (Natuurmonumenten) akkoord met het bod, maar moesten we nog wel even door de ballotagecommissie.
Uiteraard slaagden wij met vlag en wimpel, maar of dat voor één of ander keurmerkstaat?![]()
Hoe afgeleefd moet je er dan wel uit zien?
Waarom nou weer dat "even"? Waarom niet "voor altijd"? (Voor eeuwig is me effe te lang)Ah. Jij gaat er kennelijk vanuit sowieso niet te worden uitgenodigd.
Snap ik, even "goede" vrienden.
Erwin Lokhorst zei:Deze opmerking is ook ruim(!) over het randje, ware het niet dat je feitelijk gelijk hebt.
Waarom nou weer dat "even"? Waarom niet "voor altijd"? (Voor eeuwig is me effe te lang)
Gaarne even exact aangeven wélk randje.
Anders gaan er weer mensen miepen en voor je het weet donderen andere mensen over het zelfde randje heen. Tenslotte: een gewaarschuwd forumlid telt voor 4. (niet dat dit iets uitmaakt met het IQ van sommige forumleden, maar dat doet even niet terzake)
Wat wél terzake doet is de volgende afbeelding:
![]()
Wil heer Lokhorst even vertellen wat er met deze vlag op 4 mei gebeurt?
Zit die juffrouw dan plotseling in haar BH? Zo ja, wilt u dan even rap zorgen dat ze de Nederlandsche Driekleur verwisselt voor een fleurig jurkje?
Dit geeft toch geen pas, zeg nou zelf.
Ook de titels zijn nogal discutabel.
"Als je komt dan zal ik thuis zijn"
JA, DAT HAAL JE DE DROMMEL!
Heb het lef niet om "te komen" als ik niet thuis ben!..
Goed... Ik ook van jou.Heb jij weer gelijk in. Zullen we het eens een week proberen?
Dat is zo klaar als een klontje:rolling:Maar er zal vast wel iemand gekomen zijn tijdens jouw verblijf op de Cariben.
Heb jij weer gelijk in. Zullen we het eens een week proberen?
Goed... Ik ook van jou.
Goed... Ik ook van jou.:
Storen jullie je maar niet aan ons, hoor!
Wil anders toch niet zo lukken dat opschuiven.Nee joh. Leef je zelf uit /gooi je haar los. Ik schuif graag een paar barkrukken op!
Sjongejonge... Dat leg ik net uit!
Een klein hulpje als het niet zo wil vlotten met het opschuiven.
Dat is volgens mij alleen bij die gehoorapparaat figuren.Ga anders even met Jan mee als hij weer een nieuw brilletje nodig heeft.