De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaan we nu ook al wantrouwig worden?

Stel ik mij beschikbaar als (zeer tijdelijk) mantelzorger, waarin jij tegenwoordig dient te participeren!
Jij komt (min of meer) op tijd op jouw afspraak en wordt (min of meer) veilig afgeleverd.
Zowel visa als versa.

En ik weet niet of je wel eens in Eck en Wiel bent geweest?
Maar als je daar aantrekkelijke (al of niet rondborstige) dames hebt gezien, was je al jaren te laat voor de afspraak met de opticien.

Vind je het gek, dat je wantrouwend wordt als je al wat langer hier op de Berg vertoeft, mijnheer de zeer tijdelijke mantelzorger? Iemand, die je wil helpen? Tot nu toe was dat altijd van de wal in de sloot, daar zijn de MBF-Bergers zeer bedreven in, dat hebben ze zelfs tot kunst verheven.

En als ik daardoor al niet wantrouwend zou zijn, zou dat wel komen doordat je nota bene Burpmans vraagt op je stukkie vlees te letten. We hebben allemaal kunnen zien en lezen, wat die van vlees vindt en met vlees doet. Jouw lappie zal 'm wel te min zijn, dus dan moet je maar afwachten wat-ie er mee doet. Je weet, dat de Rijn vlakbij is.

En met z'n eigen stukkies? Als 't ie niet aan een varken zit te trekken mietert-ie wel een karbonaadje rechtstreeks op de gloeiblokkies. Te belazerd om even het roostertje te plaatsen en om zo'n bestialiteit te vergoeilijken noemt-ie het dan 'caveman style'. Straks komt-ie op 30 mei ook nog aanzetten, gekleed in een berenvel en gewapend met een knots.

Gewoon even vriendelijk vragen een idee?
Het wordt wel moeilijk zo hoor, een week vriendjes zijn.
Nee hoor. Gewoon doen wat ik zeg.

Lekker subtiele manier om een tank te gebruiken om iemand een paar barkrukken te doen opschuiven. Wat denkt meneer te gebruiken op 30 mei als z'n lappie vlees niet keurig gecentreerd op het Weber rooster ligt?
Een drone natuurlijk. Met een 10 meter lang vuurbestendig lijntje eraan met aan de onderzijde de elektrische vleesmagneet. (Elektrisch, zodat je 'm ook kan uitschakelen als het lappie vlees exact op de culinair-technisch juiste plaats op het rooster ligt.)

...Zowel visa als versa.
Voor de duidelijkheid: ook al is het moeilijk te verkroppen, maar E&W ligt wel degelijk in Nederland. In de Betuwe dus. Om er te komen heb je geen visa (in de zin van "reisdocument") nodig. Om er te overleven heb je wel Visa nodig, in de vorm een bepaald type creditcard.

Overigens is het "vice versa" , maar dat (wellicht ten overvloede en aan dovemans oren verteld) terzijde.

...Straks komt-ie op 30 mei ook nog aanzetten, gekleed in een berenvel en gewapend met een knots.

Nou ja, als Burpmans in Bere(n)vel* komt, hebben we tenminste mantelzorger minder nodig.
En knots is hij al, die hoeft hij niet mee te nemen.

* Afhankelijk of het vel in kwestie een enkel vel is (van een beer dus) of een samengesteld geheel is.

Ach... daar zijn gereedschapjes voor:
5112085190_e7c4f36d31_n.jpg

Naast de al terechte opmerking van de lage spoiler.

Wil je wel even rekening houden met het gras!!
Hoewel me dat eigenlijk helemaal niet boeit

Ik zie alleen maar zand aan die spoiler kleven, dus een beetje nutteloze opmerking over dat gras. Tanks zie ik doorgaans over zand gaan en soms over asfalt. Over gras heb ik nog nooit gezien.

Tanks zie ik doorgaans over zand gaan en soms over asfalt. Over gras heb ik nog nooit gezien.
De voedingsbodem van gras is over het algemeen zand.
Behalve in 020, daar is het beton.
Dit gebakje met die laag hangende spoiler is niet zo heel erg wendbaar.

Een beetje langs de barkruk gemikt is op en neer steken totdat tie wel goed staat.
Dan blijft er van het ooit zo mooie gras en van de bar, bar weinig over.

Daar hebben ze zeker geen schrik van.
Lood (mag echt niet van de VWA), verarmd uranium..
Eventueel afgeblust met mosterd in spuitbus.
Op dit gebied kent hun creativiteit geen enkele grens.

Het principe; "hier ligt de grens" of "tot hier en niet verder" is toch al een wat lastig onderwerp voor ze.
Dan willen ze daar weer mee gaan schuiven.
En dan krijg je dat ze lage spoilers gaan monteren op tanks die ze anders weer zouden moeten verkopen.

DDOS aanval? Aan me hoela, gewoon een opruimactie van Burpmans. Dacht dat de sleutel van de server ruimte veilig was opgeborgen. Gelukkig is de Berg voor zo ver te overzien nog intact. Wel vervelend als je drie dagen niet terecht kan.

Let op, dat wordt zoiets als "Voor jullie eigen veiligheid zijn de Berg en de directe omgeving 3 dagen hermetisch afgesloten geweest. Zoals te zien is dat allemaal piekfijn verlopen".
jaja.

Ik ga uit van een complot!

Ons hoofd MBFB-Beveiliging heeft al eerder de gewoonte gehad om uitgebreid met Burpmans te overleggen over opruimacties en het is dus helemaal niet toevallig, dat het forum uit de lucht gaat als we de karaktertrekjes van 'een Roel' aan het bespreken zijn en dat dat stukje discussie plotseling helemaal verdwenen is nu het forum weer draait.

Oftewel, zoals Shakespeare al schreef: 'there's something rotten in the state of Denmark'. Of liever gezegd 'in the state of MBFB-Security'.

Ja en dat "rotten" zal wel te maken hebben met een lichaamsdeel bij Roel waar het ook vaak roest. Ik geloof niet zo in die complot theorie, dan zouden ze hebben overlegt en het eens geworden zijn, iets dat normaliter nooit voorkomt. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden is meer waarschijnlijk. Als er kwade opzet in het spel is geweest, is het per ongeluk gelukt.

Oftewel, zoals Shakespeare al schreef: 'there's something rotten in the state of Denmark'.

Ja, maar dat kwam omdat Sheakspeare gezien had hoe die Scandinaviers met vis omgaan....

Dat is werkelijk niet te harden....

Groet, Bert

Is iedereen al weer vergeten waar we het over hadden? Wel "toevallig" dat nu net die posts "veroren zijn gegaan". Het zou me niets verbazen als die DDOS-aanval getraceerd kan worden naar een ip-adres in Salland.

professional_caveman_latex_puppet__81940.1385057669.1280.1280.jpg

En de foto die Jan had geplaatst kan toch even opnieuw worden neergezet ? Trouwens, die van MP was eerst ook anders. Zonder dit materiaal kunnen wij natuurlijk niet oordelen.

De foto die ik had geplaatst, stond in mijn fotoalbum en is zelfs daaruit verwijderd!
Dit was hem:

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back