De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu niet allemaal tegen Roel beginnen he!
Hij is tenslotte wel mijn vriendje voor een week.

En je kunt zeggen wat je wil, maar hij staat er wel: Voor Berg & B-bewoners.
Ook al helpt een knots je tegenwoordig weinig verder. Hij gaat er voor!
Denk ik..
Of zit Roel nog steeds met enkele "dames" bij het zwembad op de Caraiben? :confused:

Yep ! het verdwijnen ervan kwam door de back-up van het forum die helaas moest worden aangesproken. Hulde aan het forumbeheer dat het toch weer werkt.
Als jan nog even die foto kan terugplaatstsen zijn we weer up to date (net als de forumklok) en kunnen we weer verder.

Yep ! het verdwijnen ervan kwam door de back-up van het forum
En jij gelooft dat?

De feiten:
- er worden wat compromitterende afbeeldingen van het hoofd-Bergbeveiliging geplaatst.
- plotseling ligt het hele forum er een paar dagen uit wegens een "DDOS aanval".
- "voor de zekerheid" wordt het forum verhuisd naar een andere server.
- "helaas" was er alleen nog een veroudere back-up voorhanden om terug te zetten, waardoor alle bovengenoemde afbeeldingen plots verdwenen zijn.

Uh-huh.

Van mijn kant heel erg toevallig ja!

Het is in ieder geval een week met minder dagen om wel of niet vriendjes te zijn.

Van mijn kant heel erg toevallig ja!

Natuurlijk, we geloven je meteen :nooo:.

small_39858-c8a94caa8bacadf3438a2ea8d7acf630.jpg

Gaan we nu ook al wantrouwig worden?
.....

Vind je het gek, dat je wantrouwend wordt als je al wat langer hier op de Berg vertoeft...

Natuurlijk, we geloven je meteen :nooo:.

small_39858-c8a94caa8bacadf3438a2ea8d7acf630.jpg

Het ligt dus weer geheel aan jezelf.
Zelf denk ik een behoorlijk beeld van onze bewoners te hebben en ben daarin nog nooit teleurgesteld, wat ook wel weer jammer is natuurlijk.
Maar goed, op deze manier is er voor mij geen reden voor wantrouwen.

Nou, er is sinds de 12e April een week verstreken.
Een memorabele week, dat dan weer wel. Een week waarin Erwin en ik " vriendjes" waren. Lekker makkelijk als juist in die week het forum op tilt wordt geslagen door een of ander louche figuur.
Een van de andere Bergbewoners die wellicht last heeft van jalouzie????

En voor diegenen die denken dat een DDOS-aanval (whatever that me be) vanaf "een bepaald IP-adres in Salland" komt:

Dit soort aantijgingen werp ik verre van mij.
Bovendien: wat is in vredesnaam een DDOS??
Ik ben redelijk thuis in diverse vormen van "aanvallen" (niet te verwarren met "Aanvalluhhhhh!!!", want dat doet men op het "foebalfelt"), maar van deze term weet ik niet wat het inhoudt.

Los ballos; ik ga me weer even verdiepen in het hoogst-interessante onderwerp: "Het behoud van de pasvorm van diverse soorten bikini's in zeewater met een temperatuur van +25 graden Celsius."
Vanmiddag praktijk-casus.

Het zou me niets verbazen als die DDOS-aanval getraceerd kan worden naar een ip-adres in Salland.

Je hebt helemaal gelijk. Dit moest natuurlijk "Een ip-adres ergens in het Caribisch gebied" zijn.

Sjongejongejonge... Dat je een prutser was (en niet alleen aan al dan niet gemotoriseerde voertuigen) wist ik al, maar dat je rugge(n)graat gelijkenis vertoont met een stukje siliconenslang is nieuw voor me.

"Zo de wind waait, waait m'n vestje" is hier weer eens op van toepassing.

Micropuller zei:
(gedachtenwolkje)"Oh ja, hij zit op de Cariben... Dan maar snel even wat anders typen!" (einde gedachtenwolkje)

Archh. Mijn Avatar!!!

Ik heb nu; (zomaar) een dikke kop, een grote neus en mijn kin is afgezakt.
Vooral dat laatste is een teleurstelling omdat mijn altijd innemende glimlach wordt nu onderdrukt.

Ik ga nu direct Robert mailen dat hij daar nog even naar moet kijken voor hij op vakantie gaat.

Erwin: Robert heeft vele kwaliteiten, maar niet die van plastisch chirurg.
Als ik zo'n uiterlijk als het jouwe had, was ik daar al lang naar toe gegaan.

En Hobbyist: sorry. Ik had veel meer willen posten, maar dat zweeft nu ergens in het digitale Nirwana.

Gisteren om 20.33 uur, toen het MBF zogezegd off-line zou zijn ontving ik toch een bericht. Ik zal het niet compleet herhalen, maar laat een ieder even het rood geschreven zinnetje goed in zich opnemen. Hier gaan we 'm aan houden:

Beste Corrien,

Burp heeft zojuist gereageerd op een discussie getiteld De Berg is van ons!, waarop je bent geabonneerd in het forum De Non-Modelbouwkroeg van het Modelbouwforum.nl.

Deze discussie is te vinden op:
http://www.modelbouwforum.nl/forums/de-non-modelbouwkroeg/126999-de-berg-van-ons-new-post.html

Dit is het bericht dat zojuist is geplaatst:

---Citaat (oorspronkelijk geplaatst door Corrien)---
bladiebla

En als ik daardoor al niet wantrouwend zou zijn, zou dat wel komen doordat je nota bene Burpmans vraagt op je stukkie vlees te letten. We hebben allemaal kunnen zien en lezen, wat die van vlees vindt en met vlees doet. Jouw lappie zal 'm wel te min zijn, dus dan moet je maar afwachten wat-ie er mee doet. Je weet, dat de Rijn vlakbij is.

En met z'n eigen stukkies? Als 't ie niet aan een varken zit te trekken mietert-ie wel een karbonaadje rechtstreeks op de gloeiblokkies. Te belazerd om even het roostertje te plaatsen en om zo'n bestialiteit te vergoeilijken noemt-ie het dan 'caveman style'. Straks komt-ie op 30 mei ook nog aanzetten, gekleed in een berenvel en gewapend met een knots.
---Einde citaat---
Jammer dat je mijn outfit voor die dag hebt geraden of is het een voorspelling? En ik wil best op je stukkie vlees letten hoor, kan alleen niet garanderen dat het er nog ligt als je terug komt van waar je dan ook naartoe bent gegaan om je stukkie vlees uit het oog te verliezen. Regel 1 bij BBQ, let goed op je stukkie vlees.

Archh. Mijn Avatar!!!

Ik heb nu; (zomaar) een dikke kop, een grote neus en mijn kin is afgezakt.
Vooral dat laatste is een teleurstelling omdat mijn altijd innemende glimlach wordt nu onderdrukt.

Ik ga nu direct Robert mailen dat hij daar nog even naar moet kijken voor hij op vakantie gaat.
Er is nog iets... Roel is forumveteraan en Corrien niet ? En Burpmans is plots administrator ? vragen vragen..

Wat is dit, jongens? het forum is veranderd in een sort van facebook, of Yahoo messenger of zo....

Als ik iets kwoot, wil ik gewoon een kwoot-blokje zien, niet een lullig: "die en die zei:".... want dat diegene wat zei, dat weet ik ook wel....

En wat is dat met dat "vind ik leuk" knopje hier? we zijn toch geen kwebbelende tieners op facebook?

Het gezicht van Hobbyist en Erwin is er dan wel weer aardig op vooruit gegaan, dank je Robert!

Groet, Bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back