De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja. Natuurlijk zijn die daarvan vrijgesteld.
Zelfs die wannabe mongool uit E & W snapt dat.

Inmiddels is het hier ook gaan rommelen en zetten we afterBBQ binnen maar voort.

Hoofd Bergbeveiliging, noch zijn ondergeschikten gaat ook maar iets met wélk "moppie" dan ook regelen.
Wij kijken wel uit. Tenslotte is (vanuit Putten gezien) het Wolderwijd dichtbij.

Ik woon in een in Mongolië bedacht onderkomen, daar houd dan verder elke gelijkenis op wat betreft mongools of mongolen etc. heb er ook niks tegen verder maar dat terzijde. Uiteraard snap ik dat de veestapel op de H.L. vrijgesteld zijn.... in theorie dan. Nou weet ik ook niet hoe dat na een aantal HJ-tjes is, je weet ook wat hier gebeurt is....... Dat een tokkie met een blikje bier in z'n reet eindigt is misschien wel het beste wat het beest kan overkomen.

Dat een tokkie met een blikje bier in z'n reet eindigt is misschien wel het beste wat het beest kan overkomen.
Dat je niet veel op hebt met tokkies kan ik begrijpen, maar om ze nu meteen beesten te gaan noemen...
Overigens ook weer een uitdaging voor de visueel ingestelden onder ons, deze opmerking, maar dat terzijde.

Ach je was er niet maar Burpmans heeft heel uitgebreid, hoe kan het ook anders, het bier blikjes verhaal uitgelegd, dus visueel gezien hebben we het ergste al gehad.

Stel je niet aan, wat wij nog van ons netvlies moeten zien te krijgen wil je niet weten, of zien!

Overigens voor de MBFBMCPBBQ ers, morgen staat het nest plaatsen op de paal hier op het programma, waarvan wij dachten dat het wellicht logisch, misschien handig, zou zijn dat te doen voor je de paal neer zet. De paal was zo wie zo al een visueel onderwerp, maar dat terzijde.

De eigenaar neemt geen halve maatregelen, de gehele familie is op getrommeld, een wagon lading Heineken en een BBQ is geregeld, hoe dat nest plaatsen moet gaan, geen enkel idee!

Ik heb de ribeye voor de kids klaar voor onze BBQ en we gaan dat spektakel maar aan zien.

Jeetje... een hoop gezeur over "visueel ingesteld zijn" en "wat je allemaal nog van je netvlies moet zien te krijgen... en dan doodleuk je kinderen er wél aan blootstellen....

Groet, Bert

De kinderen zijn wel wat gewend, de oudste is wel erg visueel ingesteld. Vandaag betreft het weliswaar vreemde maar als je er niet mee bemoeid een vermakelijke vertoning.

Dat is wat anders als Burpmans e.d. vrij rondlopen.

Over visueel spektakel gesproken het onweer van gisteren was een leuke lichtshow, iets te dichtbij dat wel.

Of juist wel. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat er een aardige lading van dat gedroogde spul in de Ger aanwezig is.

Hoezo? is thee brandbaar dan? Of trekt het de bliksem aan?

Ik dacht daarnaast dat theedrinkers er juist wel enige angst voor zouden hebben....
Of het zijn niet de theedrinkers, maar de Ger bewoners (of de combinatie....)

Groet, Bert

Bang voor onweer dat niet, al 3 keer van dichtbij een inslag meegemaakt, kortste afstand tussen de 8 en 10 meter, dat voel je best, warmte, spanning en geur. De schade vindt ik erger, al je apparatuur naar de klote, maar vooral ook je data, de back-up schijf zit ook aangesloten.

De theedrinkers zitten bij de eerste rommel in de verte bibberend onder hun bedje, persoonlijk zou ik in de auto gaan zitten.

Hier op terrein zijn bij de boerderij in 8 jaar 2 inslagen geweest en een bol bliksem. Ik vindt het mooi om te zien, maar dichtbij en te dichtbij zijn hele verschillende dingen.

Bij onweer gooi ik de thee wel naar de buren als dat helpt, al denk ik maar het helpt ook goed.

Het nest plaatsen en bierdrinken is verschoven naar morgen, lekker rustig dus hier.

Toch wel een beetje laat in het seizoen dat nest.
Maar dan kun je hem zolang mooi als kraaienest gebruiken voor als Burp weer eens langs vaart.

Het schijnt dat in de herfst of iets daarna ooievaars al gaan kijken naar nesten. Vandaag vlogen er ook al een paar van die zwart/witte bommenwerpers over

Ribeye was weer heerlijk. Straks eigengemaakte bitterkoekjes pudding met een beetje rum.

Dat BBQ is best aardig te doen dagelijks, zie nog geen bezwaar of kansen dat het gaat vervelen.... Wel rustig nu Burpmans er niet is.

Ja dat is wel een puntje, moet toch eens kijken naar die wilde runderen aan de andere kant van de Rijn, lopen er best een boel. Vriezertje zoeken, eens kijken hoe dat uitpakt hihihi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back