De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker! Die mooie bergen, die alpenweiden, prachtig! En dan die bergmeertjes... Daar zou je een prima vaarvijvers van kunnen maken. Wellicht wat koud, maar ja...
Die langdradige sex-scenes tussen al die prachtige natuur vond ik overigens maar uiterst storend. Wat ze met het verhaal te maken hadden... Nooit begrepen.

Tsja.... zo verwonderlijk is dat niet: het is wetenschappelijk aangetoond dat tijdens die scènes het begrijpende gedeelte van het mannelijk brein uitgeschakeld wordt.... Ben jij ooit iemand tegengekomen die de plot van een sexfilm begreep?

Zijn dat de zoek geraakte videobanden van de videotheek die nooit zijn terug gebracht?

"zoek geraakt" en "nooit terug gebracht" zijn twee heel verschillende dingen.

Overigens waren het super 8 filmpjes.
Wat weer iets anders is dan 8 super filmpjes, maar dat zoals gewoonlijk terzijde.

Begrijp dat Roel zijn oude VHS collectie meeneemt naar de BBQ.

Dat kan ik dan toch beter eerst even overleggen met mijn buren hoor.
Begrijp mij goed; het laat mij geheel onberoerd wie er, en waar, en hoe, en met wie, met zijn Waldhorn wil (laten?)spelen.
Maar zo iets zou hier best eens verkeerd kunnen vallen.
Het zou niet de eerste moord in Putten zijn.
Houdt daarbij ook in het achterhoofd dat de locatie van onze boerderij valt onder het buurtschap Hell.

Ach..
En toch is het leven hier in Hell, "hemel's".

Echter;
You love it or you hate it.

Verdoemenis kunnen we hier ook regelen hoor; tegen aantrekkelijk gereduceerd tarief.

Laatst bewerkt:
Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat er bier komt uit Bodegraven, hooguit bluswater van matige kwaliteit (denk aan Jupiler).

Maar Bier afkomstig uit Arcen is zeker niet zo maar even klakkeloos slecht te noemen.
Er zijn daar Monniken die er al jaren en jaren op weten te overleven.
Als mijn dokter zegt dat mijn gezondheid achteruit gaat, dan koop ik toch vlot ene kot in Arcen.

Komt wel degelijk uit Bodegraven, brouwerij De Molen:

60026897.jpg

Jaja...Bodegraven... Wie zou er niet willen wonen?
Nou... IK bijvoorbeeld. Zeker niet in een gemeente waarvan een der wijken de naam "Dronenwijk" heeft meegekregen.:mad: Yakkiebakkie!
wikipedia zei:
Bodegraven is opgebouwd uit verschillende wijken. Dit zijn Centrum (Noord en Zuid), Tuinwijk, Vijverwijk, Dronenwijk, Broekvelden, Elzenhof en Beijenveld.
(En ja, ik weet dat Wikipedia niet geheel en al onomstreden is als het gaat om onderzoek. Maar voor dit soort basale info kun je wiki prima gebruiken.)

Had ik al Yakkiebakkie gezegd?

In de volksmond wordt Bodegraven Boreft genoemd, waarbij de e wordt uitgesproken als een u, dus ze hebben zelf ook wel in de gaten, dat er wat mis is.

"zoek geraakt" en "nooit terug gebracht" zijn twee heel verschillende dingen.
En de uitkomst van de vergelijking is dat het kwijt is.

Overigens waren het super 8 filmpjes.
Wat weer iets anders is dan 8 super filmpjes, maar dat zoals gewoonlijk terzijde.
Wel fijn dat er een bevestiging is dat er nog filmpjes van zijn, de kwaliteit van de filmpjes bepalen wij wel.

Heeft er nog iemand een super 8 projector?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back