De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds wanneer noemen wij J*piler bier? Wel?............Allez, manneke, ge moet niet denken, dat wij van de malle zijn, hè?

"Alle bier is beter dan J*piler", hoeft niet te betekenen dat j*piler ook daadwerkelijk bier is? Hooguit dat het ook een alcohol houdende vloeistof is, die in meerdere of mindere mate geschikt is door het keelgat gegoten te worden...

Moet je me geen woorden in de mond leggen, he? ;)

Ik wil best wat flesjes Jup.... voor jullie halen hoor.
Ik rij wel naar een Lidl (daar kennen ze me mij niet) en stop ze in zo'n bananendoos o.i.d.
Wel graag even aangeven hoeveel flesjes zijn gewenst en zowel de volle als de lege mee naar huis nemen.
Staziegeld mag je gewoon houden.

Hertog Jan bleek bij de vorige BBQ een prima compromis (schijnbaar onmogelijk, en dan toch waar).
Dus ik zal daar ook maar een kratje van inslaan.
(reserve)Grolsch was niet acceptabel begreep ik?

Mag ik dit Biertje aanbevelen?
Voor dit biertje nemen wij regelmatig onze pauze.
fles-la-chouffe.png

Zo lekker dat het niet eens uitmaakt of het nu wel of niet mag van je baas of je vrouw.
Sterker nog: die schuiven zelf spontaan aan; en of je even wilt opschuiven.
(Free---hee-hee-hee ------- onze Bruhutus! )

Maar wie komen er nu 1 augustus?
Jan en Roel staan genoteerd.
Dat is meeer dan genoeg natuurlijk, maar het is wel handig om te weten wie er nog meer de uitdaging wil aannemen.

Om te overnachten is hier plaats genoeg.
We hebben; een logeer kamer met 2-persoons bed (direct naast een toilet), in de deel staan twee 3-zits banken waarop je prima kunt slapen (uit ervaring), in de deel is verder ruimte voor wel 10 slaapzakken (ik zou wel een matrasje meenemen).
Buiten is er alle ruimte om wat tentjes of een Ger op te zetten; in de wei of de kleine boomgaard. Of gewoon; in, naast, op, of onder, iemand's auto te slapen.
Hangmat kan ook nog,bomen genoeg.
Bij meer dan 30 aanmeldingen ga ik even nadenken over de "logistiek".

See you in Hell? :D

Laatst bewerkt:
Zou je niet liever een conversatie starten en op die manier discreet een uitnodigingslijst versturen? We kennen namelijk allemaal het MBF-volkje. Die weten straks allemaal van niets, hebben het niet gelezen en komen achteraf met de mededeling, dat als ze het hadden geweten.....

Ben jij trouwens al verzekerd tegen 'Voorvallen'? Als ik jou was zou ik maar zorgen, dat dat goed geregeld is.

Zelf heb ik hier thuis vorige week al verteld, dat ik naar de Hell ga. De reactie was, dat ze dat altijd al wel hadden verwacht en er niet van opkeken, dat ik me daarvoor op een (nog onbekend) adres in Putten moest melden. Ze vonden het wel wat kort dag en raar, dat ik met de auto zou gaan, maar als de auto de volgende ochtend weer keurig bij ons voor het huis zou staan moest ik maar doen, wat ik niet laten kon.

Zo lekker dat het niet eens uitmaakt of het nu wel of niet mag van je baas of je vrouw.
Sterker nog: die schuiven zelf spontaan aan; en of je even wilt opschuiven.
(Free---hee-hee-hee ------- onze Bruhutus! )

Ik zou diep mijn pet afnemen voor diegene die het presteert mijn lieve (v)echtgenote daarvan te overtuigen....

Maar pasen en pinksteren zullen eerder op een dag vallen....

Groet, Bert

Tja, vrouwen zijn nu eenmaal om van te houden, niet om ze te begrijpen.

Laatst bewerkt:
Maar je mag thuis wel vrij rondlopen en zo? ;)

Ik heb eens een boom van een bouwvakker (niet echt een macho, zeg maar gerust: een goedzak/sul) gekend, die vaak onder de krassen in zijn gezicht zat (de rest weet ik niet, want was bedekt).
Die werd dus echt door zijn vrouw mishandeld.
Al heb ik nooit vernomen dat hij geen biertje mocht drinken.
Zo erg was het gelukkig ook weer niet.

Hier in Hell is het leven tot op heden (afkloppen) gelukkig helemaal nog niet zo slecht.
Ik teken zo voor de eeuwigheid, maar 40 jaar laat ik ook niet lopen.

Maar je mag thuis wel vrij rondlopen en zo? ;)

Ja hoor.... Ik moet er niet te veel mee rinkelen, maar de ketting komt precies tot in de garage, waar ik mag roken.... :D

Geintje, dat valt wel mee. Het alcohol gebeuren heeft met religie te maken, en dat soort dingen moet je nu eenmaal respecteren. Voor de rest mag ik alles behalve naar andere vrouwen kijken... ;) Denk dat mijn vrouw in dat opzicht niet zo veel anders is dan de meesten...

Ik heb er weinig moeite mee, voel me er eerlijk gezegd beter onder... Biertje is best lekker op zijn tijd, maar de eropvolgende ochtenden, die lijken wel steeds zwaarder te worden....

Zo, ben weer thuis, 10,5 uur rijden, gisteren om 22.00 uur vertrokken en 8.30 bij de tent. Snaps is veilig gesteld, maar waar moet ik me volgende week melden?

Even prioriteiten stellen.
.... Snaps is veilig gesteld...

Voor transport naar Hell, neem ik toch aan.

Doe maar vier flessen minder, Brutus is helaas verhinderd.
Hij zal vast wel contact met je opnemen om de rest van zijn aandeel af te handelen.

.....maar waar moet ik me volgende week melden?
Gewoon weer een beetje van de domme houden he?
Net als Jan.
Jullie weten "donders goed" dat jullie in de Hell terecht zullen komen, daar hoef ik dus geen letters aan te besteden.
Ook Roel behoeft geen aanwijzing, dat heeft hij zelf vast al lang geregeld.
(ik heb zelfs mijn twijfels of zijn vechtgenote hem daar nog vanaf kan houden, ....en als... er één vechtgenote is die dat zou kunnen..)

Dan blijft enkel over Hobbyist.
Een echte barmhartige samaritaan.
Niet enkel omdat hij vrijwillig pleisters gaat zitten plakken, maar zijn inzet wordt internationaal gewaardeerd. http://www.modelbouwforum.nl/threads/goed-alternatief-voor-profi-mc-4000.59811/page-2#post-3605794
Geen schijn van kans dat hij de Hell op eigen kracht (of door hulp) gaat kunnen vinden.
..Ik zal je de weg wijzen, mijn vriend...

Natuurlijk moeten we even een mogelijkheid hebben om nog wat "privé" te kunnen overleggen.
Wellicht dat Puffin even een "conversatie" zou kunnen opstarten?
Puff.. is meer bekwaam in het beheren van een veelvoud aan persoonlijkheden.

Laatst bewerkt:
Heeft iemand er nog aan gedacht Robert te verwittigen/te waarschuwen/uit te nodigen/te contacteren* ? Ik denk er nu net pas aan, vandaar dat ik dat zelf nog niet heb gedaan.

*doorhalen wat men niet van toepassing acht.

Wel ze geven prima weer op voor de zaterdag en zondag, maar goed dat we afgelopen zaterdag niet bedacht hadden.

Als ik het goed begrijp durven alleen:
Corrien, Roel, Puffin en Hobbyist naar Hell te komen?
Ik stuur jullie even een PB met het adres.
Een uurtje of drie?

Als iemand ben vergeten moet hij zich maar even melden.

Roel heeft vast nog wel een kort lijntje met Robert.

Meneer de Hobbyist,
Het is mij niet toegestaan u per conversatie te contacteren.
Geeft niets. Als ergens tussen Putten en Nijkerk bij wat boerderijen aanbelt en vraagt waar de boerderij de Heetkamp ligt ga je er ook wel keer komen.
(of stelt je PB even open :cool:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back