Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hadden we de eerste keer slechts één voorval, stopte de teller gisteren op 16.
Goed om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Ik hoop dat de BBQ wat minder heftig rookte dan bij ons...
Bekijk bijlage 179493
Zal Burb niet leuk vinden met z'n voorkeur voor slow-BBQ'n.@brutus; gewoon bij de start op het uitlaatspruitstuk leggen en als ze hem terugslepen er weer af halen. Stuk sneller dan zo'n Weber.
Tja... Ondertussen weer thuisgekomen uit de Hell. Ja, dat kan dus, in tegenstelling tot wat diverse typen godsdienstfanatici roepen............................................
Overigens bestaat toeval niet.
Toen ik gezond en monter thuiskwam, bekende mijn lieve echtgenote dat zij voor vandaag even verzuimd had ter kerke te gaan. In plaats daarvan was zij, gewapend met een theologisch boekwerk, op de fiets gestapt om in de vrije natuur wat inspiratie op te doen. Komt ze op een gegeven moment op een kleine weggetje terecht met de naam "Het Vagevuur". U.P.H. (Uit Pure Hufterigheid) is ze daar maar neergestreken. Na enige tijd is ook zij weer gezond en wel thuis gearriveerd.
Wil je dat niet zo hardop zeggen?...afgelopen zondag de ene *****ker tegen de andere: "nogal stilletjes in de kerk, hè? Niemand op de kansel en het orgel zwijgt ook in alle talen". De andere *******ker tegen de ene: "tja, de dominee zit in het vagevuur". De ene weer tegen de andere: "vagevuur? Doen wij daar als Protestantse kerk tegenwoordig ook al aan? En hoe zit het dan met de organist?" De andere weer tegen de ene: "die zit in De Hell". Waarop ze met z'n tweeën tot de conclusie komen, dat ze maar beter meteen kunnen vertrekken en niet meer terugkomen omdat de kerkgang misschien wel eens het averechtse effect kan hebben.