De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus...
Als we jouw berichtje, om maar even in Puff's termen te blijven, even distilleren;
1- Ben je (nu al), aan het denken om een rollatormandje te modificeren tot mobile BBQ. Briljant!

Volgens mij heb jij een wat andere ondertiteling dan ik. Zoals bekend heb ik dat rollatormandje nodig voor de monitor van mijn pc om in de gaten te houden wie er met zijn tong voelt of de soldeerbout al warm is. Ik heb daar trouwens nog een afbeelding van, die ik desgewenst hier kan plaatsen.

Volgens mij heb jij een wat andere ondertiteling dan ik. Zoals bekend heb ik dat rollatormandje nodig voor de monitor van mijn pc om in de gaten te houden wie er met zijn tong voelt of de soldeerbout al warm is. Ik heb daar trouwens nog een afbeelding van, die ik desgewenst hier kan plaatsen.

Wel een hele vere metafoor om te zeggen dat je aanstaande schoondochters aan het googlen bent, die afbeeldingen willen we wel best zien, maar dat terzijde.

Ik denk te begrijpen wat voor afbeeldingen jij bedoelt. Dat zijn plaatjes van dames, waarbij ik vroeger altijd meteen zondige gedachten kreeg. Tegenwoordig heb ik daarbij trouwens alleen nog gedachten (denk ik), het zondige is er af (denk ik), maar dat terzijde.

Nou, bij het zoeken naar een aanstaande schoondochter kijk ik echt niet naar zulke dames. Die zijn ook alleen maar om naar te kijken. Daar heb ik geen bezwaar tegen, maar ik kijk dan niet om vast te stellen of ze wel schoondochter-waardig zijn. Deze zijn m.i. namelijk totaal ongeschikt om de zoon er mee te laten trouwen. Een kortstondige affaire zou een interessante optie voor 'm kunnen zijn, maar niet meer dan dat. Bij zulke dames blijf je namelijk altijd denken: zijn ze wel trouw, hebben ze niet stiekem bijverdiensten waar jij niets van weet en zijn ze wel goed voor de kinderen. In mijn geval dus: zorgen ze wel goed voor ons joch en zijn ze wel zorgzaam voor de kleinkinderen.

Met name dat laatste heeft prioriteit, maar dan moeten er wel eerst kleinkinderen komen. Voorlopig vindt de zoon een vaste relatie echter maar 'gedoe', waarbij je van alles moet of juist niet moet en daar heeft-ie geen zin in. Heel herkenbaar. Daarnaast bevalt Hotel Mamma (5 sterren) uitstekend, dus zullen we 'm voorlopig nog wel niet kwijtraken. Dit schijnt hier in de buurt trouwens epidemische vormen aan te nemen. Er lopen hier namelijk behoorlijk wat jongelui van zijn leeftijd rond, die het huis nog niet uit zijn.

Misschien een 5 sterren rekening opstellen, mag ook in termijnen, misschien helpt dat?

Tja, als ik daarover mee mocht beslissen zou dat ook wel gebeuren. Maar ja, een moeder met een zoon is nu eenmaal een combinatie, waarmee je uiterst voorzichtig moet omspringen. Kom niet aan het welpje, want daar krijg je geheid spijt van. Het manneke kostgeld laten betalen is dan ook niet bespreekbaar. Dat hebben we wel even gedaan toen er hier een tijdje ook een potentiële-aanstaande-schoondochter in huis woonde, maar dat geld is stiekem voor 'm opzij gezet op een aparte rekening.

.....
Met name dat laatste heeft prioriteit, maar dan moeten er wel eerst kleinkinderen komen. ....

Volgens de media komen die er aan bij bosjes.
Ik zou zeggen; schuurtje openstellen en laat het feest beginnen.
(wel eerst de dure apparatuur op de hoge schappen opbergen)

Laatst bewerkt:
Krijg eerder de indruk dat als Jan wat zou willen hij dat op tijd en schriftelijk in drie vout moet indienen bij de directie en een meerderheid in de 1e kamer heeft hij heet, ergo daar is het vluchtelingen schuurtje, dus reeds bezet door een min of meer een asielzoeker met verblijfsvergunning die ten alle tijden ingetrokken kan worden.

Maarten, ik stel voor dat jij EERST het forum gaat bezoeken (en wellicht (liever niet natuurlijk, maar goed, doe wat je niet laten kan) wat teksten neerpleurt ALVORENS aan de whiskey/wisky/whisky (naar keuze) te gaan.
Je "bijdrage" van 17-09-2015 02.19U blinkt uit door onleesbaarheid.
Een dyslectische analfabeet zou het niet beter kunnen doen.
By the way: hoe is het nu met de koppijn?

Nee sukkel-met-een-houten-kop... Vanochtend.
Als je dat niet meer weet wordt het echt tijd dat je eens overstapt op Sisi. Of geitenbreiersthee natuurlijk.

image.jpg

Op dokters advies natuurlijk.....

Doodeng dat hij bij de knoppen van het MBF kan, maar dat terzijde

Ik zal je nog eens helpen om te kunnen converseren. Heb er nu al spijt van. Optie is ook snel weer verdwenen als je niet oppast.

Tot nu toe zijn mijn praktijkervaringen dit jaar dus beperkt gebleven tot beide voortreffelijke MCPMBFBBBQ's en tot wat Kees en Kees in restaurant Midden-Inn in het pittoreske dorpje Maasland mij hebben voorgeschoteld, al is dat niet helemaal het zelfde als met soort/lotgenoten de lappies vlees verorberen. Deze week is het menu 'Pulled Pork', waar Burpmans het al eens over had. Hoe vervelend ik het ook vind om hem gelijk te geven, dat ziet er niet alleen lekker uit, maar hij heeft gelijk, dat dit heeeerlijk smaakt. Zie:

12033165_905266649560449_798689538817672538_n.jpg

Het gaat mij niet om mijn gelijk, dat heb ik namelijk altijd. Maar ben wel blij dat je open staat voor de (opgedrongen) mening van een ander. Hulde!

Krijg eerder de indruk dat als Jan wat zou willen hij dat op tijd en schriftelijk in drie vout moet indienen bij de directie en een meerderheid in de 1e kamer heeft hij heet, ergo daar is het vluchtelingen schuurtje, dus reeds bezet door een min of meer een asielzoeker met verblijfsvergunning die ten alle tijden ingetrokken kan worden.

WTF! Is de Thee je naar de kop gestegen ofzo?

Roel; we zijn het niet altijd eens, maar hier kan ik mij wel bij aansluiten.
Een Sisi zou Puff best wel eens goed kunnen doen.
Wel een beetje op de houdbaarheidsdatum letten.

Ga ik wel aan de Sisi...

Die ziet er allang niet meer zo uit hoor....

Maar zolang je maar genoeg "niet meer denkt" of "ongeveer hetzelfde als gelukkig" genoeg bent, merk je daar he-le-maal niets van (heb ik van horen zeggen....)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back