De afgelopen 30 jaar is ze er, zeker. weten niet knapper op geworden.Die ziet er allang niet meer zo uit hoor....)
Puff ook niet, maar dat ter zijde.
Het meeste van Puf werkt nog, dat dan weer wel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De afgelopen 30 jaar is ze er, zeker. weten niet knapper op geworden.Die ziet er allang niet meer zo uit hoor....)
De afgelopen 30 jaar is ze er, zeker. weten niet knapper op geworden.
Puff ook niet, maar dat ter zijde.
Het meeste van Puf werkt nog, dat dan weer wel.
Alles werkt hier prima, maar uhh R. Schneider is toch al wel een tijdje de pijp uit.
De dochter van Magda Schneider en Wolf Albach-Retty.... Wie is Rosemarie Magdalena Albach?
Foei Bert! Wat had ik nou gezegd? En MP had er zo'n mooi tegeltje van gemaakt?Brutus zei:Aangezien er voor mij hier geen enkel gevaar is dom over te komen...
Dat je dat niet weet![]()
Weet je wel hoeveel Mbit zo'n standaard-melding van jou kost? Om maar niet te spreken van de overvloed aan reacties die dat weer los gaat maken, waaronder deze.
Huh? Ik heb altijd gedacht dat het een selfie was!Dat jij blijft vastplakken aan een zekere mevrouw Eleniak (die dan mischien nog wel ademt, maar er vast niet meer zo uitziet als op je Avatar)......![]()
Huh? Ik heb altijd gedacht dat het een selfie was!
Hee, da's allemaal JOUW schuld, hoor! Ik heb ervoor gewaarschuwd!en dan ga jij geheel overbodig zo'n tegeltje kwooten.... hoeveel MB verziekt dat wel niet?
Brutus zei:Dan taalkundig: gemis is niet hetzelfde als de emotie "missen".... een gemis is een situatie of hoedanigheid en valt dus niet uit te schakelen, hooguit te veranderen....
Hee, da's allemaal JOUW schuld, hoor! Ik heb ervoor gewaarschuwd!
Beiden zijn het subjectieve begrippen. Gevoels-zaken dus, waar jij als chef smeerput helemaal geen verstand van hebt.
(Trefwoorden: schoenmaker, leest, blijven)
Ókéééé! Jij je zin! Bij deze dan:Zèèèègggg.... we gaan toch niet MIJ de schuld geven van JOUW acties???? Je had ook gewoon kunnen verwijzen naar het posting nummer, dat had weer heel wat bytes en bitjes gescheeld....
Brutus zei:Zèèèègggg.... Een chef machinekamer (een smeerput heb je in een garage.... Als je dan toch geringschattend gaat doen, gebruik dan tenminste de juiste term "vetput", al geef ik sterk de voorkeur aan "voorstuwings-salon") heeft ook gevoel hoor.... Ik brand mijn jatten wel eens aan een stoom of uitlaatgassenleiding, stoot mijn kop wel eens als ik onder het vliegwiel kruip, dus....
Beetje inlevingsvermogen mag wel hoor, heer van Essen!
Voor inlevingsvermogen (empathie volgens sommigen) moet je bij mijn geliefde echtgenote zijn, die heeft ervoor geleerd.