DIENSTMEDEDELING
Per direct, dus subiet/onmiddellijk/meteen leg ik mijn functie neer als MBFB-Beheerder. Voor de inhoud van dit draadje neem ik ook niet langer de verantwoordelijkheid. ONDERBREKING DIENSTMEDEDELING
Dat deed je toch al niet, want dat was al onbegonnen werk.
Dus: What's new?
VERVOLG DIENSTMEDEDELING
Corrien zei:
Kandidaten kunnen zich melden en er kunnen verkiezingen worden uitgeschreven.
EINDE DIENSTMEDEDELING
Oh? En wat is het functieprofiel van die kandidaten? Mannelijk, vrouwelijk, moet men in het bezit zijn van een rijbewijs, diploma's, getuigschriften enz enz enz...
We kunnen natuurlijk niet hebben dat Jan Rap en z'n maat hier een beetje in het wilde weg komen solliciteren. 't Is Volkswagen niet...
Bovendien: wáár moeten betrokken zich melden? Tafel 4? Daggutnie. Da's de stamtafel voor het Bergmanagement. Nee, Jan die vlieger gaat niet op.
Een beetje weglopen op het moment dat er ein-de-lijk formeel gemaakt is wat als sinds jaar en dag in de praktijk geschiedt: CPD.
Je mag me wel dankbaar zijn! Ik heb een poging gedaan om het te beperken tot één dag per week. Tot nu toe was je vrijwel elke dag het haasje. (Of een willekeurig ander knaagdier)
Corrien zei:
Aangezien ik niemand van de aanwezigen er toe in staat acht om het Berg-Beheer adequaat over te nemen (en dus om een chaos te voorkomen), zal ik zeer tegen mijn zin, maar in het belang van de MBF-Berg, aanblijven als interim Berg-Beheerder tot er een nieuwe functionaris is gekozen.
Gaat mooi niet door. Die "Interimmers" zijn veel te duur. En als je niet oppast zijn ze plotseling geen "interim" meer, maar lijken ze met dunvloeiende secondelijm aan de managers-zetel geplakt.
Corrien zei:
Daarnaast behoud ik mij een veto-recht voor bij de uit te schrijven verkiezingen. Er zal gegarandeerd een ongezonde machtsstrijd uitbreken, maar dat zal mij een rotzorg zijn en daar heb ik het dus niet over. Wat ik wel nauwlettend in de gaten zal houden of de verkiezingen naar mijn mening voldoende democratisch verlopen. Als dat m.i. onvoldoende gebeurt gaan ze niet door en/of wordt de gekozen kandidaat niet gekozen.
Dúúúúhhh.... Geef nou maar gewoon toe: je wilt onder het mom van "Vacature Manager Bergbeheer" een verkiezing uitschrijven om het bekende boekje aan te vullen. Kunnen wij ook zonder dit dramatisch Shakespeare-drama mee helpen hoor.
Als betrokken kandidaat het een maand hier uithoudt zonder hollend weg te gillen is ze prima geschikt voor de vacature van schoondochter.