Ja dat kan maar doen we niet.
En waarom doen "we" dat niet?
Als er één kleur is, die op een technisch forum niet thuishoort is het wel zo'n mislukte pastel tint. Ik erger me er dan ook rot aan en dat vergalt het plezier in het forumen dan ook in hoge mate. Als het dan per sé oranje moet zijn (wat m.i. helemaal niet moet, integendeel) neem dan ook oranje. Uiteraard denkt dan iedereen, dat-ie op een voetbalforum terecht is gekomen, dus doe dat toch maar niet. Rood, geel, groen is ook allemaal niks. Neem BLAUW !!! Daarbij denkt iedereen aan een wolkenloze lucht, zonnetje er bij, lekker relaxen in de tuin, biertje erbij, 's avonds BBQ-en, alles wat het leven de moeite waard maakt. Afgezet tegen een uiterst lichtblauwe achtergrond ziet dat er m.i. ook nog eens uiterst technisch uit ook.
Tja, en dan ook nog even over dat "we". Vroeger hadden we een MBFB-zielenknijper-ZK-ZVWVP, waarmee je daarover een verhelderend gesprek kon hebben. Momenteel zitten we op de Berg zonder zo'n figuur en dat blijft zo als het aan mij ligt. Tegenwoordig verblijft-ie in het buitenBergse (houden zo!), dus kun je 'm daar opzoeken.